eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOtwór centrujący felgiRe: OtwĂłr centrujÄ�cy felgi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OtwĂłr centrujÄ&#65533;cy felgi
    Date: Sat, 05 Jun 2010 19:27:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <hue1dj$1fc$1@news.onet.pl>
    References: <hu94ta$k76$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
    <hua7vj$f8h$1@news.onet.pl> <hudtqr$22l0$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: dvy21.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275758835 1516 83.22.58.21 (5 Jun 2010 17:27:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jun 2010 17:27:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hudtqr$22l0$1@news.mm.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2286161
    [ ukryj nagłówki ]

    Karolek pisze:
    > Krzychu pisze:
    >
    >> Odpowiadając Tobie oraz kolegom:
    >>
    >> Problem dotyczy(ł) Laguny i felg aluminiowych. Standardowe śruby
    >> fabryczne stożkowe (żadnych pływających wynalazków). Przykręcane były
    >> przez gumiarza kluczem pneumatycznym bez żadnego skakania po kluczu.
    >
    > Pneumatycznym kluczem to sie sruby odkreca i wstepnie przykreca, a
    > dociaga sie kluczem dynamometrycznym lub reka jak ktos ma wprawe, nie za
    > duzo sily i nie za dlugi klucz ;>
    > Jak gumiarz dojebie pneumatycznym do oporu to potem sa takie dziwne
    > historie, typu urwana sruba (niekoniecznie urwie sie przy dokrecaniu),
    > zniszczona felga, czy uszkodzony gwint.

    W sejaczu jest 86Nm i jak jade na zmiane gum (bywa, ze i 2-3 razy w
    miesiacu) to gumiarz zawsze: panie, ale te kola to mial pan przykrecone
    ledwo, ledwo. Wiec tlumacze matolowi, ze sa przykrecone dokladnie 86Nm i
    tak ma zostac, a poniewaz nie posiada on dynamometryka to dokrecam kola
    wlasnym, wyjetym z bagaznika dynamometrykiem.
    Nic sie nie przesuwa, nie luzuje, nie przemieszcza , nie urywa, nie
    ociera. A auto jest katowane na szutrach, ok 1000 km miesiecznie.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: