    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 2 Sep 2013 15:57:29 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 września 2013 00:00:38 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A co? We wtorek potrafisz tak upierdolić łeb zeby nikomu krzuwdy nie
    >
    > zrobic?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    >
    > Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    >
    > i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !

    Nie wkurwia Cie jak ktoś na chama się wpycha, pójdzie do żabki i na awaryjnych
    zostawia samochód pod sklepem, zaparkuje tak że karny chuj za parkowanie to za mało?
    To jest efekt rozbestwienia bo nikt nie pilnuje. Jak by nikt nie pilnował
    upierdalania łbów to co chwila na chodniku by jakiś leżał. Ktoś napisał że w takiej
    sytuacji to upomnienie by się należało. Jest taka kara. Ale można ją stosować jak
    wszyscy albo prawie wszyscy są wytresowani. I nagle ktoś zrobi coś co nikomu nie
    zagraża albo zagraża ale w minimalnym stopniu. I najważniejsze. To nie może być
    celowe i zamierzone działanie tylko pomyłka, nieuwaga itp. Ktoś opisał sytuację. W
    innym kraju kobieta wjechała w jednokierunkową pod prąd. Ichnia policja jej pomogła.
    Ale daję sobie kutasa w talarki pociąć ze jak by taki numer odwalił tamtejszy
    taksówkarz żeby sobie drogę do klienta skrócić to nie byli by tacy mili.