  • Data: 2012-04-16 12:32:16
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-04-16, o godz. 12:01:13
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > No i tu jest kwestia czy ten pracownik jest im potrzebny czy nie.
    >
    > Jak potrzebny, to nadal bedzie pracowal, tylko jak im pipa kare
    > przywali, to sie oducza zwalniac na "smieciowe umowy".

    Idealista :-)
    PIP-a stwierdzi że nie ma podstaw do wszczynania postępowania bo teraz
    to jest współpraca między dwoma firmami. PIP koncentruje się poza tym
    na warunkach i bezpieczeństwie pracy a nie na prawnych aspektach
    stosunku pracy. Może sprawdzić czy mop jest atestowany i pracownik ma
    rękawiczki i kalosze. Ewentualnie pozostaje Sąd Pracy tylko efekt jest
    taki sam. Nie wiem czy wiesz ale od lat tak funkcjonuje 90% pracowników
    TVP wypchniętych z posady w spółce na "współpracę". I jakoś PIP tych
    kar nie wali a i spraw w sądzie nie wygrywają.

    Zdrówko