  • Data: 2012-04-12 09:30:38
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-12 00:35, Skrypëk pisze:
> [...]
    .com...

    > Nie lada cud byłby potrzebny do utrzymania ZUSu po obniżeniu składek.
    > Musiałby polegać na nagłym zgonie sporej części emerytów, uzdrowieniu
    > sporej części rencistów, magicznym zatrudnieniu wszystkich nierobotnych
    > itd. A przecież im wszystkim się należy. Ale płacić nie ma komu.

    Szlak już przetarty - można podwyższyć wiek emerytalny do 80 lat. Skoro
    - zakładamy - podwyższenie wieku emerytalnego z 65 do 67 nie robi na nas
    wrażenia (mimo że na pewno doprowadzi do zgonów osób w wieku
    przejściowym), to czemuż nie posunąć się dalej? Jestem skłonny zgodzić
    się na utrzymanie bismarckowskiego systemu emerytur przy znacznym
    obniżeniu składki i podwyższeniu wieku do 100 lat :)

    --
    Liwiusz