  • Data: 2012-04-09 15:40:44
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > I właśnie o tym piszę, że przepisy uniemożliwiają prowadzenie DG
    > niektórym grupom przedsiębiorców.

    Tacy z nich przedsiębiorcy jak ze mnie tancerz.

    > Masz jakiś kompleks na punkcie DG? Nie rozumiem tego jadu.

    Ja mam kompleks? Ja się nie nazywam rolnikiem albo leśniczym, bo mam 10
    iglaków i 6 pelargonii na balkonie i na podlewanie poświęcam z godzinę
    tygodniowo.

    > Przedsiębiorcą jest się nawet jak się ma stratę.

    Jak się ma stratę na własne życzenie, bo się zajmuje "przedsiębiorstwem"
    godzinę w tygodniu, to się nie jest przedsiębiorcą.
    Wiesz co ja tu widzę? Że tobie się chyba marzy jakiś pozarolniczy
    odpowiednik KRUS.