    From: funn <funn@_lalalalala_tkdami.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oszustwo na stacji paliw BP w Białymstoku
    Date: Sun, 03 Nov 2013 12:57:29 +0100

    W dniu 03-11-2013 12:45, wowa pisze:
    > Po pierwsze, dziwne że ktoś nagrywał tankowanie, może wiedział wcześniej
    > o usterce i zamiast zgłosić woli robić aferę. Chyba że taki maniak
    > nagrywający wszelkie tankowania :)
    > Po drugie, jakby odłożył pistolet od razu toby nic nie dobiło. Po
    > trzecie, na pierwszy rzut oka są możliwe trzy wersje usterki. Po
    > czwarte, wszystkie dystrybutory mają co roku legalizację więc takie
    > "oszustwo" nie ma sensu.

    po piate tam widze, ze wyszlo tej gorki w przeliczeniu (te kilkadziesiat
    groszy na ponad 60 litrow paliwa) tak, jakby cena paliwa byla o pol
    grosza wieksza (0,005 zl), czyli zalozmy, ze taka stacja sprzeda 5000
    litrow paliwa na dzien, to da jej zysku cale... uwaga... 25zl brutto (od
    tego odjac wszelkie podatki, koszty itp...), czyli na miesiac zlotych
    750 (wciaz brutto), co rocznie daje kwote calych 9 125 zlotych (nadal
    brutto). I teraz zalozmy jakis kontrol, ktory by zobaczyl takie ogromne
    oszustwo (ok, nie bagatelizujac - przeklamywanie na urzadzeniach
    pomiarowych - nawet niewielkie - jest oczywiscie oszustwem) i dopieprza
    takiej stacji kare... mysle, ze bylaby sporo wieksza niz niecale 10 000
    zl (obstawialbym jakies 150 - 200 k PLN)
    Jak slowo daje - autor filmu szuka sensacji i moim skromnym troche robi
    z siebie idiote znajdujac ja przy okazji takiej bzdury

    --
    pozdrawiam