  • 61. Data: 2012-03-21 04:21:40
    Temat: Re: Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 10:34:34 +0100, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >
    > Szwecja, Dania, Hollandia na 100% do tego jest bardzo dużo ofert z aukcji

    Dunczycy swoich aut chyba nie sprzedaja na eksport ?
    A holenderskie gdzie sie sprawdza ?

    > zagranicznych gdzie podawane są numery VIN i mając dojście do takich aukcji
    > można zobaczyć z jakim przebiegiem i w jakim stanie auto było wystawione na
    > sprzedaż.
    > Przebiegi są zapisywane w czasie przeglądów i jakoś nie wydaje mi się żeby
    > ktoś zmieniał ze 192tyś na 600tyś : )

    A jak sie diagnosta pomyli i zamiast 162 wpisze 612 ?

    J.

  • 62. Data: 2012-03-21 06:33:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Dla tego prowadzę strony z siga żeby ludzi uświadamiać jakie zagrożenia
    > mogą ich spotkać ... powiem ci że ludzią szkoda 10zł na sprawdzenia auta
    > on-line ale 400km już mogą pojechać żeby zobaczyć jaki złom stoi zamiast
    > idealnej perełki. W obecnych czasach jest coraz więcej do sprawdzenia
    > przez neta np. każde auto amerykańskie można sprawdzić do tego w 50% można
    > zobaczyć fotki jak wyglądało zanim trafiło do naszego kraju, tak samo
    > można sprawdzić auta kiedy miały przeglądy i jakie miały przebiegi w
    > innych krajach EU.

    Chris, gdzie sprawdzę dwa auta z USA za 10zł? Mam VIN obu...
    I gdzie obejrzę ich fotki?

  • 63. Data: 2012-03-21 06:35:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Taki mechanizm działa jednak przy sprzedaży przez eBay (*i* płatnosci
    > poprzez PayPal, okreslony w regulaminie PayPal, nie eBay)
    > W sumie mogli zaproponować oferentowi taka wersję zdarzeń :)

    Bzdurzysz. Kasa na Paypal jest dostarczona w momencie zapłacenia.
    Czasami można coś odzyskać w przypadku reklamacji towaru który
    dostaliśmy niezgodny z umową ale zwykle konto sprzedawcy jest
    puste i Paypal wtedy może mu napykać. Jedyna wtedy sprawa to
    negatywna opinia na eBay...

  • 64. Data: 2012-03-21 06:36:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Paypal jest dość bezpieczny dla kupującego, i kupujący
    > może zablokować kasę do 30 dni - czy jakoś tak - detali
    > nie znam bardzo mało korzystam.

    Pokażesz mi ten punkt regulaminu? Bo nie mogę sam znaleźć...

  • 65. Data: 2012-03-21 07:23:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-18 18:57, ojciec pisze:

    > Aha. Dla mnie się to nazywa zaufanie. Pooglądaj potyczki ludzi z
    > Developerami, umowa jest, podpisy są, terminy są a i tak gówno jest.

    Równie dobrze można powiedzieć, że wszyscy obywatele, którzy
    biorą udział w wyborach powszechnych do sejmu to idioci.
    Dali się wyjebać. :D

  • 66. Data: 2012-03-21 10:38:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-19 09:15, Chris pisze:
    > ... powiem ci że ludzią szkoda 10zł na sprawdzenia auta

    Komu szkoda? A kto uważał przesiadywanie na lekcjach za stratę czasu?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 67. Data: 2012-03-21 11:18:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Chris, gdzie sprawdzę dwa auta z USA za 10zł? Mam VIN obu...
    > I gdzie obejrzę ich fotki?

    www.automo.pl anonimowo i od ręki 10zł za sztukę (20zł jeśli chesz PDF-a do
    tego, amerykańce się cenią za głupiego PDF-a ale jak dla mnie nie warto), z
    fotkami jest różnie bo zależy czy były udostępnione czy nie. System zanim
    poprosi o zapłatę pokazuje jakie dane są dostępne więc można się zdecydować
    czy wrto płacić czy nie. Jak pokaże ci np. że znalazł aukcje + fotki
    (pokazuje ile sztuk znalazł) to masz 90% pewności że są zdjęcia, 10% to
    zdjęcia z polskich portali bo to system też wyszukuje. Dotyczy to każdego
    auta obojętnie czy to z USA czy z Europy/Azji.

    www.bezwypadkowy.net to samo tylko publicznie na forum piszesz temat i po
    jakimś czasie (tego samego dnia) masz te same informacje za darmo.

    Na https://www.automo.pl/dekoder-vin masz też pełny dekoder VIN takich marek
    jak Ford, Citroen, Peugeot, BMW, Opel, Grupa VAG czyli Volkswagen, Audi,
    Skoda, Seat

  • 68. Data: 2012-03-21 12:24:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >www.bezwypadkowy.net to samo tylko publicznie na forum piszesz temat
    >i po jakimś czasie (tego samego dnia) masz te same informacje za
    >darmo.

    Ze jak ? Podaje nr VIN, a jakis pasjonat forum zna to auto i podesle
    informacje ?

    >Na https://www.automo.pl/dekoder-vin masz też pełny dekoder VIN
    >takich marek jak Ford, Citroen, Peugeot, BMW, Opel, Grupa VAG czyli
    >Volkswagen, Audi, Skoda, Seat

    No i co ci to da ? Moze cie uchroni przed kradzionym, przeszczepem czy
    spawanym z dwoch polowek, ale nic wiecej.

    J.

  • 69. Data: 2012-03-21 13:01:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Ze jak ? Podaje nr VIN, a jakis pasjonat forum zna to auto i podesle
    > informacje ?

    Pasjonat jak go nzaywasz tylko pisze na forum a numery VIN są w bazach
    danych na całym świecie.

    > No i co ci to da ? Moze cie uchroni przed kradzionym, przeszczepem czy
    > spawanym z dwoch polowek, ale nic wiecej.

    No właśnie to ... kupujesz BMW białe z automatem i szyberem a z fabryki
    wyszło niebieski z manualem i bez szybera ... więc już wiesz że coś jest nie
    tak :) Tak samo jak w numerach VIN są informacje czy kierownica jest lewej
    czy po prawej, czy nie jest to pojazd specjalny np taxi albo policyjny.

  • 70. Data: 2012-03-21 13:06:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F. nabazgrał(a):

    > Dunczycy swoich aut chyba nie sprzedaja na eksport ?
    > A holenderskie gdzie sie sprawdza ?

    http://www.bezwypadkowy.net/sprawdz-auto
    www.automo.pl na dole strony masz linki albo w menu/dodatki

    Jedyny warunek przy Hollandi, numery muszą być orginalne (żółte) a nie białe
    zjadowe, zjadowe można sobie samemu flamastrem napisać, one nic nie znaczą.

    > A jak sie diagnosta pomyli i zamiast 162 wpisze 612 ?

    Nie pomyli się a po drugie to jest historia wpisów i jeśli widać by było że
    jest 140 - 510 - 160 to chyba cos nie tak :)