eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestrogaRe: Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
  • Data: 2012-03-19 10:34:34
    Temat: Re: Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. nabazgrał(a):

    > Bo doswiadczenie uczy ze tu nie ameryka i takie sprawdzenie tak latwo nie
    > dziala ? A przebieg to chyba tylko ze szwecji, a i tam ciekaw jestem czy
    > perelki ktore wynajdujesz to nie sa jakies pomylki - czy o mozliwe zeby
    > auto mialo 600kkm i bylo w dobrym stanie ?

    Szwecja, Dania, Hollandia na 100% do tego jest bardzo dużo ofert z aukcji
    zagranicznych gdzie podawane są numery VIN i mając dojście do takich aukcji
    można zobaczyć z jakim przebiegiem i w jakim stanie auto było wystawione na
    sprzedaż.
    Przebiegi są zapisywane w czasie przeglądów i jakoś nie wydaje mi się żeby
    ktoś zmieniał ze 192tyś na 600tyś : )