    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oszukane baterie na Allegro?
    Date: Mon, 20 Jun 2011 15:25:00 +0200

    Dnia 2011-06-19, o godz. 23:53:04
    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał(a):

    > A wredny kutas w odwecie wsystawi negatywa tobie...

    To wtedy się opisuje sytuacje w zwrotnym komentarzu z linkiem do sporu
    i w tyle. Na 62 zakupy na Alledrogo wystawiłem 1 komentarz neutralny bo
    sprzedający najwyraźniej miał inny kalendarz niż powszechnie przyjęty i
    dla niego 7 dni to było 14 standardowych ;-) Bo w jego pojęciu czas
    liczył się nie od zaksięgowania wpłaty a od momentu gdy on miał czas
    wystawić fakturę. I nieważne dal niego byłoy że zapłaciłem kartą i kasę
    miał w kilkanaście minut po transakcji. W zamian zrobił mi na maila i
    telefon awanturę i zażądał skasowania neutrala grożąc że mi wystawi
    negatywa. Nie ugiąłem się i mama jednego negatywa. Gdyby nie to że
    chodziło o dość specyficzne i ciężko dostępne wtedy części do pewnego
    serwera których pilnie potrzebowałem do dokończenia roboty to bym je
    odesłał. Tyle że ja poza patrzeniem na ilość negatywów czytam też za co
    je wystawiono.

    Zdrówko