    From: Mateusz <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oszukane baterie na Allegro?
    Date: Mon, 20 Jun 2011 08:46:38 +0200

    Użytkownik Rabbit McCroolick napisał:

    > A wredny kutas w odwecie wsystawi negatywa tobie...

    ZA pozno. W sensie juz wystawilem pozytywa. Kupilem baterie miesiac
    temu. chwile polezaly. Potem wlozylem je, sformatowalem (czy
    sfrmowealem) wiec nie zauwazylem. Potem je wyjalem jako "zapas" bo
    czasem mi potrzebna druyga bateria "w trasie". Dopiero po dluzszym
    czasie zauwazylem, ze dziwnie krotko trzymaja (co byloby pikus, gdyby
    sygnalizowaly wylacazanie). Dopiero jak mis sie 3 czy 4 razy telefony
    nagle wylaczyly zac zalem szukac przyczyny.

    Poszukam jeszcze fv i moze bede reklamowal. Poki co nie polecam
    sprzedajacego baterieland jesli chodzi o baterie do Nokii - co moze sie
    zmienic, jasli rozpatrzy moja reklamacje i wszystko bedzie ok. To wtedy
    bede polecal.