    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oszczędne 3.0
    Date: Sun, 26 Feb 2012 10:50:57 +0100

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 08:47:38 +0000 (UTC), Piotrek napisał(a):
    > Siedzę sobie z kolesiem przy piwku który ma 605 3.0 V6 automat i narzeka na
    > brak kasy. Ja mu mówię zmień auto na jakieś Saxo to poczujesz jak kasy
    > przybędzie. Ten mówi że nie bo ma LPG i spalanie nie jest duże. Robi 14 000 km
    > rocznie.
    > Mówię : ile Ci to pali?
    > On: 15 LPG + 1,5 litra benzyny sprawdzałem ostatnio
    > Mówię: to masz 5880 gaz + 1155 = 7035 pln rocznie. Przy małym aucie masz
    > połowę z tego.
    > On: Nie miałbym połowę bo przy małym LPG by się nie opłacało.

    bo to wcale nie takie proste.
    Kupi saxo. zalozmy ze nie bedzie klal na brak automatu ani brak dynamiki.
    wyda 2000 na gaz. wyda na saxo. Bo starego nie sprzeda - widziales ty
    kiedys bagaznik w saxo z lpg i pojechales na wakacje ?

    No wiec zalozmy ze kupi cos wielkosci astry kombi 1.6. Zagazuje.
    bedzie mu palilo 9 lpg w trasie i ze 12 po miescie. srednio 10-11 - w
    zaleznosci ile miasta ile trasy.

    oszczednosc jest ... ale w tym przypadku to smiem twierdzic ze ten 3.0 to
    faktycznie oszczedny silnik. Tylko bez automatu :-)

    J.