  • 11. Data: 2017-01-23 10:01:24
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    Mateusz Bogusz pisze:

    >LEDy są wrażliwe na częste włączanie/wyłaczanie? Od kiedy?

    Ba, moze im pomoc, bo sie nie zdaza zagrzac ..

    J.

  • 12. Data: 2017-01-23 10:07:49
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 09:53:52 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > po co wifi, te slupy maja polaczenie elektryczne.

    Nie wiem. Możesz ich poszukać i sie zapytać.
    IMHO tak jest łatwiej zrobić discovery i self configuration.

  • 13. Data: 2017-01-23 11:20:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Nie wiem. Możesz ich poszukać i sie zapytać.
    >IMHO tak jest łatwiej zrobić discovery i self configuration.

    Miszczu ja wiem, ze sa takie sterowniki, pytanie brzmialo po co chcesz je
    stosowac w slupach

  • 14. Data: 2017-01-23 12:03:13
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 11:20:28 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Miszczu ja wiem, ze sa takie sterowniki, pytanie brzmialo po co chcesz je
    > stosowac w slupach

    Miszczu, jak zwykle pitolisz od rzeczy.
    Zacytuj gdzie _ja_ je chce stosować.
    Zreszta chyba czytać nie umisz bo nawet zacytowałeś moją sugestie.

    Napij sie kawy czy cos....

  • 15. Data: 2017-01-23 15:11:35
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Miszczu, jak zwykle pitolisz od rzeczy.
    >Zacytuj gdzie _ja_ je chce stosować.

    A rozumiem, wspomniałeś o nich pisząc o sterowaniu światłami nie mając na
    myśli ich zastosowania. No gratuluje odlotu.

  • 16. Data: 2017-01-23 16:09:32
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    Mateusz Bogusz pisze:

    > - https://www.youtube.com/watch?v=VEik6UJNt0Y

    skoro już to mamy to najlepiej się sprawdzi na bocznych uliczkach i np.
    godz. 22 - 6.00 :)

    ps. do ilu % można ściemniać te latarnie lub czy można je całkowicie
    wyłączać ??

  • 17. Data: 2017-01-23 20:18:25
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > LEDy są wrażliwe na częste włączanie/wyłaczanie? Od kiedy?

    No to by wychodziło że idealne do łazienek i korytarzy. Na prawdę, LEDy
    są niewrażliwe nawet na stroboskopowe miganie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2017-01-23 20:18:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > ps. do ilu % można ściemniać te latarnie lub czy można je całkowicie
    > wyłączać ??

    Przypuszczam że tam niczego nie ściemnia, tylko wyłącza/włącza część diod.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2017-01-23 23:06:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 20:18, Mateusz Bogusz pisze:

    > No to by wychodziło że idealne do łazienek i korytarzy. Na prawdę, LEDy
    > są niewrażliwe nawet na stroboskopowe miganie?

    Nie tylko na prawdę ale i naprawdę (oraz zaprawdę) - możesz robić
    stroboskopy.

    Dlaczego miały by być wrażliwe ma włączanie? Tam nie ma raczej prądu
    udarowego, jak w żarówce.
    W wielu przypadkach wręcz są zasilane z generatora - więc migają. Czasem
    to widać np. w tylnych światłach nowych samochodów.

    P.S.
    Przepraszam za małe uproszczenia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2017-01-23 23:29:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał (o migających LEDach):

    > W wielu przypadkach wręcz są zasilane z generatora - więc migają.
    > Czasem to widać np. w tylnych światłach nowych samochodów.

    Nie że w nowych, a po prostu w -- za przeproszeniem -- folcwagenach.
    Ja spokojny człowiek jestem, ale migające tylne światła samochodowe
    wkurzaja mnie jak mało co. Długo nie wiedziałem które tak mają, ale
    w końcu przyuważyłem jaka marka w tym przoduje. Za to powinni łupnąć
    takie kary, jak za oszustwa przy smrodzie w spalinach.

    --
    Jarek