  • Data: 2017-01-27 22:39:42
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze:
    > Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    [..]

    > Hahahahaha, skoro podałeś 30 to jestem pewien, ze musze być od ciebie
    > starszy. Sporo :-)

    No to pewnie jesteś na etapie gdzie głupota postępuje z wiekiem, mi
    około 30-tki zaczął się pogarszać wzrok, po 40-tce musiałem już mieć
    okulary do czytania, zobaczymy kiedy będę musiał mieć do jazdy.

    > BTW pogarszanie osiągów związane z wiekiem zaczyna się po 40, jeśli
    > wcześniej to jest to wada, być może wrodzona :-)

    Każdy ma inaczej, chyba jeszcze tego nie zrozumiałeś.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html