  • Data: 2017-01-29 12:58:56
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrno8q4m3.r0g.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ale ja nie mam legitymacji ORMO, więc takie chęci nie mają jak powstać
    > w mojej głowie.

    Ja też nie, ale inaczej pogadamy, jak ci taki, pardon le mot, chuj, wjedzie
    nagle przed ciebie i albo zahamuje, albo zmieni pas na ten po drugiej twojej
    stronie, o ile jest miejsce.

    Na dzień-dobry - dalej nie będziesz "ORMOwcem"?
    https://www.youtube.com/watch?v=H37GeQ0FjdE

    A oto, proszę, oto skutki:
    https://www.youtube.com/watch?v=GwXhGvLXnBc
    https://www.youtube.com/watch?v=bqVG9yZbgVg
    I tak wyjątkowo miękko. Bo i hardkory też mogę podlinkować.
    Zobacz, ilu spowodowało zagrożenie, nie sygnalizując manewru lub/i uważając,
    że włączenie migacza, albo wręcz, sam zamiar, automatycznuie upoważnia do
    wykonania tego manewru.
    Ale jak chcesz, wybór masz, żeby tacy jeździli bezkarnie.
    I proszę, nie pisz, że jeździsz doskonale i nie stwarzasz żadnego
    zagrożenia. Bo ja ci wierzę i ufam, że tak jest! Ale z boku nadjedzie ci
    jakiś kutas, dla którego żaróweczka za 4 złote, to straszliwa strata, więc
    będzie oszczędzał. O podwójnej ciągłej, czy pierwszeństwie, czy zasadzie
    ograniczonego ten-tego nie wspomnę. Nie przewidzisz tego, bo się nie da.
    Dla ciekawości - w RFN (bo to za komuny jeszcze było chyba), na jakiejś
    drodze, dla oszczędności, wyłączono co drugą latarnię. Straty z tego powodu
    dziewięciokrotnie przekroczyły zysk.
    Zresztą, mnie nie chodzi nawet o solenie mandatów. Mnie chodzi o to, aby do
    takich sytuacji nie dochodziło. Już zdarzało mi uskakiwać z przejścia, jak
    sobie chuj taksiarz nagle zamarzył nie zatrzymać się przed przejściem z
    pieszymi, co uczyniły dwa inne auta, itd. I prawie na pełnej piździe przez
    przejście (5 dych miał jak nic), by zaraz za nim zahamować i wtoczyć się na
    pobliski parking. Dla zaoszczędzenia może 10-15 sekund zaryzykował życie
    ludzi (inni też uskakiwali). Emilii Plater, między Salą Kongresową a Dworcem
    Centralnym. Nie przewidzisz tego.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.