  • 1. Data: 2010-01-30 23:15:00
    Temat: Oswietlenie diodowe...
    Od: "Olo" <p...@g...pl>

    Witam. Widzialem u kolegi zrobione podswietlenie pod siedzeniami z listw
    diodowych 12V. Podobnie w bagazniku.
    I tu mam pytanko. Sprobowalem wyjac zarowke z bagaznika i zastapic ja tymi
    diodami. Po wyjeciu zarowki po zazbrojeniu auta o dziwo alarm mi sie wlacza.
    Jutro sprawdze jak zastapie je diodami....
    Ale tu pytanko czy bedzie jakis problem z tym?
    I drugie pytanie. czy mozna zastapic zarowke wewnatrz samochodu u gory gdzie
    jest "ten sciemniacz" ...
    I jeszcze inna kwestia... gdzie moge znalezc schemat bezpiecznikow do
    Citroena C3 .. by moc sie podlaczyc do oswietlenia wewnetrznego?
    Dzieki za odpowiedz...

  • 2. Data: 2010-01-30 23:17:18
    Temat: Re: Oswietlenie diodowe...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 22:15:00 +0000 (UTC), Olo napisał(a):

> [...]
    > Jutro sprawdze jak zastapie je diodami....
    > Ale tu pytanko czy bedzie jakis problem z tym?

    Oczywiście, że będzie - zmniejszony pobór prądu komputer rozpoznaje jako
    spaloną żarówkę.

    > I drugie pytanie. czy mozna zastapic zarowke wewnatrz samochodu u gory gdzie
    > jest "ten sciemniacz" ...

    jak chcesz, żeby gorzej świeciło...

    > I jeszcze inna kwestia... gdzie moge znalezc schemat bezpiecznikow do
    > Citroena C3 .. by moc sie podlaczyc do oswietlenia wewnetrznego?

    http://citroen.autko.pl ale nie jestem pewien, czy C3 już jest tak
    rozpracowany, starsze modele z pewnością tam są udokumentowane.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-01-30 23:26:12
    Od: "Waldek" <mójemail@mojemail.pl>

    no nie wiem czy gorzej żarówki 9 diodowe czy coś kolo tego te rurkowe świecą
    lepiej od zwykłej. Oczywiście biała nie jakas kolorowa

  • 4. Data: 2010-01-31 00:05:01
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Olo pisze:
    > Witam. Widzialem u kolegi zrobione podswietlenie pod siedzeniami z listw
    > diodowych 12V. Podobnie w bagazniku.
    A mozna wiedziec po co ktos sobie siedzenie od spodu podswietla? :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 5. Data: 2010-01-31 08:58:25
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > A mozna wiedziec po co ktos sobie siedzenie od spodu podswietla? :)
    No ja myślę ze to bardzo praktyczne:mozna np.znalężć sztuczną szczękę ktora
    akurat wypadła!!!
    pozdro.jack

  • 6. Data: 2010-01-31 09:02:15
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    topek napisał(a):
    > A mozna wiedziec po co ktos sobie siedzenie od spodu podswietla? :)
    Nie każdy jest taki sprytny, i w ciemnościach znajduje
    wajchę od przesuwania fotela.
    A jeszcze trzeba nóżkami na pedały trafić :D
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-01-31 09:53:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    topek wrote:
    > A mozna wiedziec po co ktos sobie siedzenie od spodu podswietla? :)

    Siedzienie nie wiem, ale miejsce na nogi to rzecz spotykana fabrycznie.

  • 8. Data: 2010-01-31 19:04:14
    Od: "Olo" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > topek napisa=B3(a):
    > Nie ka=BFdy jest taki sprytny, i w ciemno=B6ciach znajduje=20
    > wajch=EA od przesuwania fotela.
    > A jeszcze trzeba n=F3=BFkami na peda=B3y trafi=E6 :D
    > --=20
    > Krzysiek
    Nie chodzilo o podswietlanie pedalow :) chodzilo o oswietlenie podczas
    postoju i otwartych drzwi.

    Podlaczylem diody zamiast zarowki w bagazniku. Niestety bez skutku. Po
    zamknieciu bagaznika diody gasna. Po zazbrojeniu samochodu doslownie po 2 s
    wlacza sie alarm. Nie wiem o co chodzi. Ktos wie o co bangla? I jeszcze
    jedno spostrzezenie: po zgasnieciu diod wyglada tak jakby jakis prad przez
    nie plynal (minimalnie sie swieca... ale to bardzo minimalnie) Moze to
    dlatego ten alarm sie wlacza?
    Ktos wie jak to obejsc aby mozna bylo doswietlic bagaznik diodami.
    No i pozostaje kwestia podlaczenia w C3 tych diod pod siedzeniami ( w celu
    oswietlenia nog podczas otwartych drzwi - kwestia gdzie sie wpiac i
    ewentualnie jaki bezpiecznik zmienic ( jesli bedzie to wymagalo to takiej
    interwencji )

    Dzieki za wszelkie rady...
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2010-01-31 19:16:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    Olo wrote:

    > Ktos wie jak to obejsc aby mozna bylo doswietlic bagaznik diodami.

    Jak już musisz zrobić z auta modernistyczną wersję wozu cygańskiego, to
    podłącz tą diodę przez opornik albo znajdź sobie na Allegro takie cosie
    zintegrowane.

    > No i
    > pozostaje kwestia podlaczenia w C3 tych diod pod siedzeniami ( w celu
    > oswietlenia nog podczas otwartych drzwi - kwestia gdzie sie wpiac (...)

    Najlepiej nigdzie...

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-01-31 19:21:48
    Od: othello <b...@v...com>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Nie każdy jest taki sprytny, i w ciemnościach znajduje wajchę od
    > przesuwania fotela.
    > A jeszcze trzeba nóżkami na pedały trafić :D

    Niektore wypowiedzi mnie wprost rozsmieszaja!
    Rownie uzasadnione i konieczne bedzie instalowanie oswietlenia pod
    koldra w lozku matrymonialnym.
    Ha, Ha !!!???