  • 1. Data: 2016-06-16 15:00:08
    Temat: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Od: "Bolkowik" <l...@d...of>

    Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.

    Zdarzyło mi się zahamować tak gwałtownie,
    że gdyby był pasażer to pewnie przykleiłby się do szyby.
    Z tyłu usłyszałem tylko pisk i za chwilę przyleciał
    facet rzucając q..ami. Nie doszło do zderzenia.
    Był korek, prędkość ok 20 km/h.
    Zapomniałem, że jade automatem mercedesem osobowym.
    Zareagowalem jak przy skrzyni manualnej, czyli
    nacisnałem sprzęgło, ale tym razem sprzęgła nie było
    tylko był pedał hamulca wcisniety gwałtownie i mocno.
    Jeżdżę głównie 99,9% z skrzynią manualną.

    Takie małe ostrzezenie dla jeżdżących na d.

  • 2. Data: 2016-06-16 15:30:56
    Temat: Re: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-16 o 15:00, Bolkowik pisze:

    > Takie małe ostrzezenie dla jeżdżących na d.

    Przyzwyczajeni do manuala jadący okazyjnie automatem proszeni są
    o zastawianie lewej nogi w domu. Można też sobie na niej usiąść,
    ale przy długich trasach drętwieje. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-06-16 16:51:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > tylko był pedał hamulca wcisniety gwałtownie i mocno.
    > Jeżdżę głównie 99,9% z skrzynią manualną.
    >
    > Takie małe ostrzezenie dla jeżdżących na d.

    To dawaj harmonogram Twoich jazd, żebyśmy uważali na Ciebie... :-)
    T.

  • 4. Data: 2016-06-16 16:58:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolkowik pisze tak:

> [...]
    > tylko był pedał hamulca wcisniety gwałtownie i mocno.
    > Jeżdżę głównie 99,9% z skrzynią manualną.
    >
    > Takie małe ostrzezenie dla jeżdżących na d.

    Wczoraj, rozjuszony po wizycie w wydziale komunikacji, wracałem do domu
    i przegapiłem zamiejscowego tumistania. Jak dałem po heblach to ABS się
    włączył. Gdyby ktoś jechał za mną to na bank uderzyłby w tył.

    Czy można wymienić dowód rej przez internet i dlaczego nadal nie? :)

    Ale debilizm kwitnie. Trzy krzesełka a ludzi tabuny. Dwie baby buszują
    po Allegro a tylko jedna obsługuje komunikacyjne. Po dowody osobiste
    przychodzi co dziesiąta osoba.

    Przychodzą młoty i myślą, że jak ktoś siedzi tam, to po to żeby im
    pokibicować jak rejestrują swojego szrota. Wpadają i k. od razu do
    okienka, pan i hrabia Android w bermudach i okularkach. Portfel gruby
    od paragonów i zapisków.

    Na dzień dobry won opłacić. Jakby terminala nie można zamontować.
    Nawet na przeglądzie mają terminal (zawsze sprawny). Kwestionariusz
    wypytywanka krzywo skserowany jak za komuny a wszystkie dane mają
    przecież w kompie. Chyba po to żeby pomylić się wpisując vin.

    I dalej debile w 2016r drukuja dowody na sześć pieczątek.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-06-16 16:59:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16.06.2016 o 15:00, Bolkowik pisze:
> [...]
    > tylko był pedał hamulca wcisniety gwałtownie i mocno.
    > Jeżdżę głównie 99,9% z skrzynią manualną.
    >
    > Takie małe ostrzezenie dla jeżdżących na d.

    A może dla takich, co nie potrafią jechać automatem?
    Sorry, nikt nie zakłada że delikwent nagle wykona hamowanie awaryjne do
    zera....

  • 6. Data: 2016-06-16 17:50:39
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > tylko był pedał hamulca wcisniety gwałtownie i mocno.
    > Jeżdżę głównie 99,9% z skrzynią manualną.

    To ciekawe. Nigdy, nawet na samym początku użytkowania automatu
    nie zdarzyło mi się coś takiego. Natomiast w odwrotną stronę owszem:
    zapominam o sprzęgle przy wyhamowaniu.

  • 7. Data: 2016-06-16 18:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > przecież w kompie. Chyba po to żeby pomylić się wpisując vin.
    >
    > I dalej debile w 2016r drukuja dowody na sześć pieczątek.

    W Poznaniu maja juz płatnosc karta.
    Ale reszta jak to w urzedniczym swiatku...
    - rejestracja przez internet - dzis mozesz sie zarejestrowac na termin za 2
    tygodnie...
    - po co trzeba przynosic tablice jak sie przerejestrowuje samochód w ramach
    tego samego UK
    - w ogole po co to łazenie z tablicami i po co wymiana tablic...
    - dlaczego twardego dowodu nie przesyłają poczta?

    itd, itp...

    Szkoda ze dobra zmiana tutaj nie dotarła...

  • 8. Data: 2016-06-16 19:41:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    - w ogole po co to łazenie z tablicami i po co wymiana tablic...
    - dlaczego twardego dowodu nie przesyłają poczta?

    ---
    Po co w ogóle rejestrować samochód

    Szkoda ze dobra zmiana tutaj nie dotarła...
    ---
    Bo dla kogo dobra

  • 9. Data: 2016-06-16 20:01:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...
> [...]
    > przecież w kompie. Chyba po to żeby pomylić się wpisując vin.
    > I dalej debile w 2016r drukuja dowody na sześć pieczątek.

    Te 6 pieczatek starcza na 10 lat w nowym - wiec zazwyczaj nie stanowi
    problemu.
    Najwyzej urzad odwiedzisz - raz na 10 lat to przeciez mozna :-)

    A przez 10 lat to i dane moga ulec skorygowaniu :-)

    >W Poznaniu maja juz płatnosc karta.

    We Wroclawiu tez.
    Dawniej mieli opory, no bo prowizja, dzis prowizje spadly ..

    >Ale reszta jak to w urzedniczym swiatku...
    >- rejestracja przez internet - dzis mozesz sie zarejestrowac na
    >termin za 2
    >tygodnie...

    We wrocku szybciej. Ale czasem i te 2 tyg dobre.

    >- po co trzeba przynosic tablice jak sie przerejestrowuje samochód w
    >ramach
    >tego samego UK
    >- w ogole po co to łazenie z tablicami i po co wymiana tablic...

    No bo na tablicach sa naklejki legalizacyjne.
    Po co one komu ?

    >- dlaczego twardego dowodu nie przesyłają poczta?

    No a jak nakleic naklejke ? :-)
    A jak odbierze osoba nieuprawniona ?

    >Szkoda ze dobra zmiana tutaj nie dotarła...

    Zawsze mozna podrzucic nowemu ministrowi, albo poslowi w swoim okregu
    i poczekac na skutki ...

    J.

  • 10. Data: 2016-06-16 20:38:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16.06.2016 o 20:01, J.F. pisze:
> [...]
    > Najwyzej urzad odwiedzisz - raz na 10 lat to przeciez mozna :-)
    >
    > A przez 10 lat to i dane moga ulec skorygowaniu :-)

    Czyli można iść wprost do urzędu i zapłacić w okienku podczas rejestracji?
    Nie trzeba wcześniej przynieść w zębach dowodów wpłaty/przelewu?