  • 21. Data: 2014-02-08 08:16:36
    Temat: Re: Ostrzegam przed firm? Paretologic
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 06 Feb 2014 17:54:32 +0100, Marek napisał(a):

    > temat.
    >
    > Taki zapis raczej nie bywa na fakturze. Taki zapis jest w ogólnych
    > lub szczególnych warunkach umowy, do których był link na którymś
    > kroku akceptacji transakcji. Mało prawdopodobne aby firma
    > ryzykowałaby taki renewal bez odpowiedniej wzmianki , nawet bardzo
    > makeńką czcionką.

    W Pobieraczku był w regulaminie usługi :))
    --
    Jacek

  • 22. Data: 2014-02-09 11:46:24
    Temat: Re: Ostrzegam przed firmą Paretologic
    Od: s...@g...com

    użytkownik A. L. napisał:

    > To zalezy od stanu. Nie ma regulacji federalnej w tej sprawie. Coraz
    >
    > wiecej stanow wprowadza regulacje "automatic renevals", ale to dityczy
    >
    > klientow mieszkajacyc hw danym stanie. Mysle ze jak idzie o klientow
    >
    > zagranicznych, to jest pelan dowolnosc.

    To ja mam sie o tym dowiedziec z forum?

    Tak wlasnie podbili cala ameryke, po wszystkim argumentowali tym ze indianie nie
    potrafili sprecyzowac swoich żądań, nie byli biegli w dyplomacji i ogolnie ciency w
    prawie. Mysle ze wyjebaliby ich niezaleznie od okolicznosci tak jak robia to obecnie
    z innymi. Tylko inny jest poziom zagmatwania jak chodzi o wyjebanie jednej osoby, a
    inny jak trzeba wyjebac 10.000 osob.

    Jakos to bylo tak: W mętnej wodzie dobrze ryby łowić.

  • 23. Data: 2014-02-09 22:41:01
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 9 Feb 2014 02:46:24 -0800 (PST), s...@g...com
    wrote:

> [...]
    inny jak trzeba wyjebac 10.000 osob.

    >Jakos to bylo tak: W mętnej wodzie dobrze ryby łowić.

    Niw wiem o co ci chodzi

    A.L.