  • 1. Data: 2014-02-05 10:26:50
    Temat: Ostrzegam przed firmą Paretologic
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Ostrzegam przed kupowaniem oprogramowania firmy Paretologic.
    Wymieniona firma posuwa się do oszustw polegających na wyłudzaniu opłat
    rocznych za sprzedane oprogramowanie (tzw. automatic renewal) i ową opcję
    stosuje jako domyślną.
    W następnych latach po zakupie ściąga z karty kredytowej, bez autoryzacji,
    kolejne opłaty za ów "automatic renewal". Rezygnacja z opcji jest
    praktycznie niemożliwa.
    Kontakt z firmą pośredniczącą w transakcji (Safecart) bardzo trudny.
    Wyegzekwowanie zwrotu pieniędzy również.
    Taki sposób postepowania jest niezgodny zarówno z prawem polskim jak i
    kanadyjskim (właściwe dla miejsca rejestracji firm Paretologic i Safecart).

    Ostatecznym wyjściem okazuje się wymiana karty kredytowej.

    Ostrzegam potencjalnych kupujących.

  • 2. Data: 2014-02-05 10:46:07
    Temat: Re: Ostrzegam przed firm? Paretologic
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 05-02-2014 10:26, zapinio wrote:
> [...]
    > stosuje jako domy?ln?.
    > W nastepnych latach po zakupie ?ci?ga z karty kredytowej, bez autoryzacji,
    > kolejne op?aty za ów "automatic renewal". Rezygnacja z opcji jest
    > praktycznie niemo?liwa.
    > Kontakt z firm? po?rednicz?c? w transakcji (Safecart) bardzo trudny.
    > Wyegzekwowanie zwrotu pieniedzy równie?.
    > Taki sposób postepowania jest niezgodny zarówno z prawem polskim jak i
    > kanadyjskim (w?a?ciwe dla miejsca rejestracji firm Paretologic i Safecart).
    >
    > Ostatecznym wyj?ciem okazuje sie wymiana karty kredytowej.

    Sorry, takiego sobie wybrałeś dostawcę oprogramowania. Regulamin
    czytałeś przed zakupem?
    Pewnie nie, to teraz płacz ale płać. Taką przecież macie umowę.
    K.

  • 3. Data: 2014-02-05 12:02:45
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Johnie Smith,
    Widzę, że jesteś z siebie bardzo zadowolony.
    To częste.

    Zgłosiłem juz próbę wyłudzenia do kanadyjskiej organizacji bankowej.
    Nie ja jeden zresztą jak stwierdziłem w internecie.

    Nie mam zamiaru bawić się w prawnicze szczegóły , ale nie masz racji.
    KAŻDE nieautoryzowane pobranie pieniędzy z karty jest ścigane przez prawo.
    Nawet bardziej w kraju rejestracji wymienionych firm (Kanada) niż w Polsce.
    KAŻDE obciążenie karty związane jest z obligatoryjnym obowiązkiem
    poinformowania klienta o jego prawach, a także z wystawieniem faktury/noty
    obciążającej etc.

    Jeżeli na fakturze zakupu oprogramowania (która posiadam) nie jest
    wymieniona "usługa" , o której piszę to jest to zwyczajne wyłudzenie
    (fraud).

    Wymiana karty zabezpieczy przed kolejną próba wyłudzenia.
    A do banku wystapiłem już o tzw. charge back z powodu nieautoryzowanego
    użycia karty.

  • 4. Data: 2014-02-05 13:35:44
    Temat: Re: Ostrzegam przed firmą Paretologic
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Safecart).
    >
    > Ostatecznym wyjściem okazuje się wymiana karty kredytowej.

    Czy próbowaleś zrobic coś takiego:
    http://www.ask.com/answers/26521721/how-do-you-cance
    l-paretologic-s-automatic-yearly-renewal

    Zaloguj się na swoje konto na stronie tej firmy i kliknij "Edit". Kliknij w
    "Unsubscribe" powyżej "Product Names". Kliknij OK by zrezygnować z
    subscrypcji.

  • 5. Data: 2014-02-05 13:50:06
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zaloguj się na swoje konto na stronie tej firmy i kliknij "Edit". Kliknij
    > w "Unsubscribe" powyżej "Product Names". Kliknij OK by zrezygnować z

    Znalazłem jeszcze taka instrukcję na wypadek gdybyś nie zakładał tam konta
    http://www.justanswer.com/computer/4vyvj-cancel-pare
    to-logic-automatic-renewal.html

    1. Załóż konto SafeCart,

    1.. Na stronie: https://www.safecart.com/new-login/

    2.. Podaj dane dokładnie takie jak przy zakupie.
    Bardzo ważne by były identyczne.

    3.. Wprowadź hasło.

    4.. Wprowadź hasło w Confirm Password.

    5.. Kliknij Create Account w celu zakończenia rejestracji.

    2. Zaloguj się i zmień opcje subskrypcji.

    1.. Zaloguj się danymi które wcześniej podałeś przy zakładaniu konta.

    2.. Kliknij przycisk Edit obok produktu dla którego
    3.. chcesz zmienić subskrypcję

    4.. Kliknij przycisk Unsubscribe znajdujący się nad Product
    Names.

    5.. Kliknij przcisk OK button jeśli pojawi się pytanie Are you
    sure?.

  • 6. Data: 2014-02-05 14:23:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello rageofhonor,

> [...]
    > Zaloguj się na swoje konto na stronie tej firmy i kliknij "Edit". Kliknij w
    > "Unsubscribe" powyżej "Product Names". Kliknij OK by zrezygnować z

    A dlaczego po prostu nie odrzucić transakcji kartą w trybie
    reklamacji uzasadniając, że się nie wyraziło zgody na automagiczne
    odnawianie? To zablokuje tego kontrahenta na stałe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-02-05 14:25:55
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Ja juz to wszystko robilem.
    Po próbie założenia konta nie przychodzi żaden mail aktywacyjny więc cała
    reszta jest niewykonalna.
    Ale dziekuję za zainteresowanie.

  • 8. Data: 2014-02-05 14:38:50
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

> [...]
    > reklamacji uzasadniając, że się nie wyraziło zgody na automagiczne
    > odnawianie? To zablokuje tego kontrahenta na stałe.

    Tak jak już napisałem zgłosilem do banku tudzież instytucji rozliczeniowej w
    Kanadzie reklamację i wniosek o charge back.

  • 9. Data: 2014-02-05 16:21:21
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 5 Feb 2014 13:35:44 +0100, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Zaloguj się na swoje konto na stronie tej firmy i kliknij "Edit". Kliknij w
    >"Unsubscribe" powyżej "Product Names". Kliknij OK by zrezygnować z

    Ja probowalem i zadzialalo bez problemu. Uzywalem programu RegCure.

    Instrukcja jest na stronie ParetoLigic w dziale Support. Jest rowniez
    telefon na wypadek gdyby ktos mial watpliwosci. Jest tez kontakt
    e-majlowy z ich strony

    Chyba jednak umiejetnosci korzystanai z Internetu w Polsce sa ciagle
    takie sobie

    A.L.

  • 10. Data: 2014-02-05 18:06:47
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

> [...]
    > e-majlowy z ich strony
    >
    > Chyba jednak umiejetnosci korzystanai z Internetu w Polsce sa ciagle

    Chyba jednak umiejętności czytania w języku polskim w Polsce są ciągle takie
    sobie.