  • Data: 2012-05-14 21:25:09
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-11 21:35, Adam pisze:

    > 6. Gwoli ścisłości - nie twierdzę, że mogłem uniknąć całej sytuacji, gdybym
    > nie wierzył w fachowość i rzetelność sklepu baloon.pl (czyli przygotował się
    > do weryfikacji otrzymanego towaru). Co więcej, dziś oglądając po raz kolejny
    > opony, znalazłem również na nich napis (co prawda małymi literkami) AC01, więc
    > ta informacja też na oponie jest. Ja popełniłem błąd, że tego dokładnie nie
    > sprawdziłem i mam nauczkę. Napisałem posta, aby inne osoby mogły - być może -
    > nauczyć się czegoś na moim błędzie i tyle. A że większość uczestników dyskusji
> [...]
    Zgłaszaj do sklepu niezgodność z umową i możesz zarządać naprawy (nie da
    się) wymiany na nowe inne lub upustu. Jak sklep odrzuci to napisz skargę
    do UOKiK.

    Nie ważne, że jest napisane małymi literami AC01. Ty jesteś konsumentem,
    a ten w przeciwieństwie do profesjonalisty, którym jest sklep nie musi
    się znać na oponach. Dlatego z myślą o konsumentach powstała ustawa o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek