  • 41. Data: 2012-01-25 17:12:40
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 17:08, to pisze:
    > A powiec mi kolego jak sucha miska wspułpracuje z kłutymi tłukami? Nie ma
    > rzadnych problemuw? Czy jeszcze nie masz kłutych?

    Tłoki mogą uderzać w miskę, ale nie mam pewności. Zapytaj na forum!!

    --
    Paweł

  • 42. Data: 2012-01-25 17:13:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 17:10, Slawek Kotynski pisze:
    > Aha! Idę się napić.

    Zamiast pić, wziąłbyś słownik ortograficzny !

    --
    Paweł

  • 43. Data: 2012-01-25 17:13:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Tłoki mogą uderzać w miskę, ale nie mam pewności. Zapytaj na forum!!

    Spoczko, jak są kłute to im chyba nie szkodzi???

  • 44. Data: 2012-01-25 17:14:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 17:13, to pisze:
    > Spoczko, jak są kłute to im chyba nie szkodzi???

    Jeśli masz mosienżne to raczej na bank nie!!!1

    --
    Paweł

  • 45. Data: 2012-01-25 17:14:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Zamiast pić, wziąłbyś słownik ortograficzny !

    Ech, analfabeci nam się mnorzą. :/ Ale trudno się dziwić, jak wolą
    flaszkę ot słownika!!!

  • 46. Data: 2012-01-25 17:15:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 17:14, to pisze:
    > Ech, analfabeci nam się mnorzą. :/ Ale trudno się dziwić, jak wolą
    > flaszkę ot słownika!!!

    Nie chciało się nosić teczki, trzeba nosić buteleczki!!

    --
    Paweł

  • 47. Data: 2012-01-25 17:16:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Jeśli masz mosienżne to raczej na bank nie!!!1

    Tak mam z mosiondzu i dodatkowo jeszcze chonowane. Czyli powinny
    wyczymać!!!

  • 48. Data: 2012-01-25 17:17:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-25 16:04:30 +0100, "...::QRT::..." <n...@...mejla> said:

    > w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda po
    > prostej...

    Niektórym ta umiejętność imponuje.
    Ciekawszy jest jednak montaż nagrania nowego ze starym i niedziałający
    licznik przebiegu...

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2012-01-25 17:18:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Nie chciało się nosić teczki, trzeba nosić buteleczki!!

    Alkoholism to jest choroba, wymienka rzołondek a puźniej głowa!!!

  • 50. Data: 2012-01-25 17:22:14
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-01-25 17:14, to pisze:
    > begin DoQ

    > Ech, analfabeci nam się mnorzą. :/ Ale trudno się dziwić, jak wolą
    > flaszkę ot słownika!!!

    Młodzi, wykształceni! Wypisz wymaluj elektorat PO i Palikota.
    mjk