  • 41. Data: 2010-10-19 09:44:37
    Temat: Re: [spam] Ostatnia realizacja - Spawn.
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:i9jntd$t0a$1@inews.gazeta.pl...
    > Mnie to bawi o tyle, że nie raz tu czytałem autopromocję Maverica, jak to
    > wszystko ma najlepsze i topowe - lakiery, pistolety, lakiernie, kawę i co
    > tam se jeszcze kto wymyśli. I nawet jeśli coś wygląda wujowo, to właśnie
    > tak ma być, taki klimat, topowi aerografiści też tak robią i w ogóle się
    > nie znacie. Napisał by zwyczajnie, że szkoda mu kasy, żeby zapłacić po
    > circa z 5 stów za zdjęcie komuś, kto to zrobi na prawdę dobrze. Ale nie,
    > taki był zamysł, badania robił, to celowe działania, klienci tak chcą. Jak
    > dla mnie to taki lansik dla naiwnych, ale pewnie chuja się znam na
> [...]

    Ciągnąć będziesz bez końca, ale w ostatnich słowach w końcu odkryłeś prawdę.

  • 42. Data: 2010-10-19 09:45:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-19, maverik <b...@o...pl> wrote:

    > Ja to sezon dopiero zacząłem ;-)

    A ja nie uznaje czegos takiego jak sezon, icomipanzrobi? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2010-10-19 09:45:39
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Sfotografuj, w idealnych warunkach, swoja moszne a potem zwroc sie do
    > artysty zeby to odwzorowal na zbiorniku. Jesli namalowana moszna, a
    > zwlaszcza zdjecie motocykla z namalowana moszna, nie bedzie odpowiadac
    > Twoim wymaganiom fotograficznym to po prostu mu nie zaplac. A niech ma
    > kare !!

    złoo!! :)

  • 44. Data: 2010-10-19 09:50:30
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > A ja nie uznaje czegos takiego jak sezon, icomipanzrobi? ;-)

    Ja jestem prawdziwym motocyklistą i obchodzę rozpoczęcie i zakończenie
    sezonu!Odpowiednio zakończyłem w styczniu i rozpocząłem w październiku.

  • 45. Data: 2010-10-19 10:52:01
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-19 11:44, maverik pisze:

    > Ciągnąć będziesz bez końca, ale w ostatnich słowach w końcu odkryłeś
    > prawdę.

    Maverik, na twoja obrone, wreszcie znalazlem Cie przy pracy ;-D
    http://www.martin-missfeldt.de/kunst-bilder/bilderbu
    ch-weltgeschichte/widmung-fahrrad-linda-detail-2.php

    I teraz mi wszyscy powiedzcie, ze on sie przejmuje zdjeciami :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 46. Data: 2010-10-19 19:08:45
    Temat: Re: Ostatnia realizacja - Spawn.
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > A Grzybol mowil, ze gole doopy malujesz. Mozesz jakies dorzucic do
    > galerii? Wzglednie zdementowac? ;)
    >
    > Z pelna powaga: jak dla mnie bomba. Tylko troche cena odstrasza...
    >
    > "Malowanie motocykla sportowego, tj 5u elementów (bak, czasza, boki,
    > błotnik oraz tylni plastik) to średni koszt 3ch tys. zł. Średnia
    > cena
    > odtworzenia oryginalnej grafiki (za pomocą lakierów) to średni koszt
    > rzędu 2200 zł. Rozpiętość skomplikowania oryginalnych grafik jest
    > bardzo duża, dlatego też w celu wyceny prosimy o przesłanie wzoru na
    > adres e-mail."

    A za oklejenie "technologią transferu wodnego" 3900zł?
    Popularne wśród właścicieli aut BMW, hehehe.

    Nie mam nic wspólnego ze sprzedającym, po prostu zobaczyłem reklamę i
    mnie zainteresowało. Tutaj filmik z YT na którym można to zobaczyć w
    praktyce:

    http://www.youtube.com/watch?v=ofILoeRkE48&feature=f
    vsr

    --