  • Data: 2009-01-27 13:45:06
    Temat: Re: Ostatni uczciwy sprzedawca na allegro ?
    Od: "SiW" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Eloł, chciałem nawiązac do początku tego watku.
    Nie demonizowałbym z tym ze ten opis jest taki jedyny.
    Dotychczas sprzedawałem dwa swoje jednoślady przez otomoto.
    Pisałem jak jest bez sciem i cudów i nadmiernego rozpisywania się.
    Co więcej nawet nie umiałem udokumentowac wykonanych prac (nie zbierałem
    rachunków). W obu przypadkach jedno ogłoszenie wystarczyło do sprzedania sprzętu
    bez większych problemów. Za drugim bylo troche więcej zabawy bo musiałem
    przekonywac kupujacego że chce sprzet przebadac a nie kupić w ciemno.
    I tak się teraz zastanawiam jak kupujacy zareaguja jak bede chciał sprzedawac
    obecne moto: "licznik jest zawyzony o ok 10% bo czasem jeżdzę na kołach
    supermoto 17" a licznik jest ustawiony dla koła enduro 21""? Drogie Bravo czy
    powinienem coś takiego pisac i czy ludzie nie pozabijają się o mojego sprzęta?

    SiW
    DRZ400