  • 81. Data: 2010-04-07 15:58:40
    Temat: Re: Ostatni krok Achillesa
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hpi9ie$8fv$1@inews.gazeta.pl...
    > 0,5 to połowa odcinka o długości 1 i nie ma długości 0 tylko 0,5.
    > Co Ty znowy wymyśliłeś, aby mnie rozśmieszyć? ;DDD
    > Robakks

    0.5 to współrzędne punktu, moga być tak samo 0.4

  • 82. Data: 2010-04-07 16:12:06
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    > 0.5 to współrzędne punktu, moga być tak samo 0.4

    A jakie współrzędne ma punkt "0,5 + 1/C"
    a więc punkt sąsiedni stykający się z 0,5,
    a więc odcinek 0,5 dłuższy o punkt 1/C?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości i nie tylko :)

  • 83. Data: 2010-04-07 16:13:12
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    > A jakie współrzędne ma punkt "0,5 + 1/C"
    > a więc punkt sąsiedni stykający się z 0,5,
    > a więc odcinek 0,5 dłuższy o punkt 1/C?
    > Edward Robak* z Nowej Huty

    Nie ma punktu sąsiedniego stykającego się z 0,5

  • 84. Data: 2010-04-07 16:16:52
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    > Nie ma punktu sąsiedniego stykającego się z 0,5

    O <= to jest punkt 0,5
    dodajemy drugi punkt 1/C
    OO to są dwa stykające się punkty. Ten pierwszy to 0,5
    Jak widzisz nie było punktu sąsiedniego stykającego się z 0,5
    a teraz już jest. :-)
    Robakks
    *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

  • 85. Data: 2010-04-07 16:25:47
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

> [...]
    > OO to są dwa stykające się punkty. Ten pierwszy to 0,5
    > Jak widzisz nie było punktu sąsiedniego stykającego się z 0,5

    Ale punkt 0.5 to nie odcinek (0.5-1/C; 0.5+1/C) ale jeden punkt, bliżej niego jest
    punkt 0.5+1/2C jeszcze bliżej 0.5+1/20C itd

  • 86. Data: 2010-04-07 17:16:48
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    > Ale punkt 0.5 to nie odcinek (0.5-1/C; 0.5+1/C) ale jeden punkt,
    > bliżej niego jest punkt 0.5+1/2C jeszcze bliżej 0.5+1/20C itd

    Nieprawda.
    Na odcinku jednostkowym jest tylko continuum=C punktów
    o długości 1/C. Jeśli chcesz mieć 20C to musisz mieć 20 odcinków
    jednostkowych, ale to nie zmieni faktu, do do punktu 0,5 stykają
    punkty 0.5-1/C i 0.5+1/C.
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości i nie tylko :)
    Napisz mi co znaczą słowa: jeden z continuum. OK?

  • 87. Data: 2010-04-07 17:20:36
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

> [...]
    > o długości 1/C. Jeśli chcesz mieć 20C to musisz mieć 20 odcinków
    > jednostkowych, ale to nie zmieni faktu, do do punktu 0,5 stykają

    Od 0.5-1/C do 0.5+1/C.sięga odcinek nie punkt.
    Sam twierdzisz że punkty można dzielić na mniejsze więc dzielimy 1/C na sto
    mniejszych itd.
    Wygląa na to że prawdziwy punkt który się nie dzieli ma rozmiar zero.

    > Napisz mi co znaczą słowa: jeden z continuum. OK?
    Dla Ciebie continuum jest dużą skończoną liczbą więc jeden z continuum jest małą
    liczbą

  • 88. Data: 2010-04-07 18:15:14
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
> [...]

    > dzielimy 1/C na sto mniejszych itd.
    > Wygląa na to że prawdziwy punkt który się nie dzieli ma rozmiar zero.

    Punkty można dzielić na mniejsze ale dopóki nikt nie podzielił
    odcinka na większą ilość punktów niż 2^Alef0 = continuum
    to odcinek właśnie tyle ma stykających się ze sobą kolejnych punktów
    o długości 1/C.
    Jeśli do tej pory nie zrozumiałeś powyższego - to odpuść sobie.
    Nie zrozumiesz, że punkt ma ciało.

    > Dla Ciebie continuum jest dużą skończoną liczbą więc
    > jeden z continuum jest małą liczbą.

    A dla Ciebie co znaczą słowa jeden z continuum?
    Czy jeden z continuum to to samo co zero z continuum?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości i nie tylko :)

  • 89. Data: 2010-04-07 18:30:15
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

> [...]
    > odcinka na większą ilość punktów niż 2^Alef0 = continuum
    > to odcinek właśnie tyle ma stykających się ze sobą kolejnych punktów

    Skoro można dzielić na mniejsze to gdy ktoś podzielił na 2^Alef0 = continuum to można
    dzielić na mniejsze.
    Gdy maja rozmiar zero, to juz ich dzielić nie można.

  • 90. Data: 2010-04-07 19:03:44
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    > Skoro można dzielić na mniejsze to gdy ktoś podzielił na
    > 2^Alef0 = continuum to można dzielić na mniejsze.
    > Gdy maja rozmiar zero, to juz ich dzielić nie można.

    Więc pokaż jak zwiększając wykładnik zwiększasz wielkość wyrażenia:
    2^(Alef0+1) = ?

    > Dla Ciebie continuum jest dużą skończoną liczbą więc jeden
    > z continuum jest małą liczbą.

    Dla mnie jeden z continuum to nie to samo co zero z continuum.
    A dla Ciebie?
    Robakks