  • 11. Data: 2011-12-11 18:01:39
    Temat: Re: Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" napisał w wiadomości grup
    > z tej całej strony może 2-3 modele wchodzą w grę, zamówiłem samsunga 2440MH
    > był dostępny a później się okazało że już go nie ma

    W tym sklepie? Widzę, że jest > 20 sztuk.
    Raczej ciężko wykupić tyle sztuk.

  • 12. Data: 2011-12-11 20:18:32
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Skusiłem się na używanego samsunga 2443BW, wszystko jest cacy oprócz
    > bieli, niestety monit ma przejechane ponad 4 tysiące godzin i o białej
    > bieli można zapomnieć. Tak to jest z CCFLami że po 3 tysącach zaczynają
    > żółknieć...
    > ale utwierdziło mnie to w przekonaniu że nowiutki CCFL będzie OK

    hmm mam 6403 godziny i biel jest biała na Eizo S2231W tak samo jak z pudełka
    wyciągnięty. Nic nie zmieniałem w parametrach

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2011-12-11 20:28:49
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    > hmm mam 6403 godziny i biel jest biała na Eizo S2231W tak samo jak z
    > pudełka wyciągnięty. Nic nie zmieniałem w parametrach

    na fabrycznych ustawieniach? raczej nie

    przy SPVA skorygujesz balans bieli bez większych skutków ubocznych

    na TNce jak zmienisz kontrast składowych to przy białej kartce masz inne
    odcienie na górze i na dole ekranu

  • 14. Data: 2011-12-11 20:46:45
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > na fabrycznych ustawieniach? raczej nie
    > przy SPVA skorygujesz balans bieli bez większych skutków ubocznych
    > na TNce jak zmienisz kontrast składowych to przy białej kartce masz inne
    > odcienie na górze i na dole ekranu

    Fabryczne? raczej nie, raz sobie je ustawiłem i nie ruszam.
    Nawet chwilę mi zajęło zanim znalazłem jak właściwie po tym menu się
    poruszać
    Tak właściwie to niewiele zmienić mogę jak tak próbuję.. hmm.. ciekawe
    czemu...
    Poszukam softa do niego bo się właśnie zdziwiłem że mam tylko jasność do
    regulacji (3% mam ustawione) :)
    A mogłem wtedy dużo, temperatury itp.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2011-12-11 20:51:18
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11.12.2011 15:53, TheWarAgainstTerror pisze:
    > Tak to jest z CCFLami że po 3 tysącach zaczynają
    > żółknieć...

    Bzdura.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 16. Data: 2011-12-11 20:52:52
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11.12.2011 21:28, TheWarAgainstTerror pisze:
    > przy SPVA skorygujesz balans bieli bez większych skutków ubocznych

    Druga bzdura.

    > na TNce jak zmienisz kontrast składowych to przy białej kartce masz inne
    > odcienie na górze i na dole ekranu

    Trzecia bzdura. Charakterystyka kątowa nie zależy od ustawień.

  • 17. Data: 2011-12-11 21:00:26
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czemu...
    > Poszukam softa do niego bo się właśnie zdziwiłem że mam tylko jasność do

    A już wiem, musiuałem z sRGB na Custom przełaczyć
    Ale sofcik i tak już zainstalowałem, tam jest tak samo, ograniczenia w
    zależności od trybu.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2011-12-12 16:13:17
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-11 21:52, Tom01 pisze:

    > Druga bzdura.

    > Trzecia bzdura. Charakterystyka kątowa nie zależy od ustawień.

    hehehe bzdura i tyle

  • 19. Data: 2011-12-12 16:15:05
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-11 21:51, Tom01 pisze:

    > Bzdura.

    bzdura, kupiłem dzisiaj taki sam monitor używany ale ma tylko 288
    zamiast 4300 godzin

    biel kryształ biała na fabrycznych ustawieniach

    poza teorią to niewiele masz do powiedzenia w praktycznie

  • 20. Data: 2011-12-12 17:09:04
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 12.12.2011 17:13, TheWarAgainstTerror pisze:

    > hehehe bzdura i tyle

    Zamiast pleść głupoty proszę się zapoznać z budową i działaniem
    polaryzatorów. Nie będzie Pan ludzi wprowadzał w błąd.