  • 1. Data: 2011-12-04 14:52:37
    Temat: Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    Witam
    Sprzedałem 3 letniego 24" samsunga 2493HM, zastąpiłem go LED S24A350H i
    później LG LED 23" E2360T, oba do pięt nie dorastały 3 letniemu staremu
    monitorowi.

    Po 3 miesiącach używania nie mogę patrzeć na ten syf LEDowy. Kolory
    księżycowe, biel tak zimna jak najtańsza żarówka LED z marketu.

    Mam dość i POSZUKUJĘ NOWEGO monitora 24" na lampach CCFL, najlepiej
    firmy SAMSUNG. Preferuję matrycę TN.

    Czy coś jeszcze znajdę? bo przepytałem okoliczne sklepy i wszędzie już
    tylko LEDy, na allegro (niechętnie) ale coś tam jest tylko nie wiadomo
    do końca czy nowe.

  • 2. Data: 2011-12-04 15:14:42
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > księżycowe, biel tak zimna jak najtańsza żarówka LED z marketu.
    >

    > Mam dość i POSZUKUJĘ NOWEGO monitora 24" na lampach CCFL, najlepiej firmy

    Samsungów w hurtowniach zero (wszystko LED), choć przyznaję że sprawdzałem
    dość pobieżnie. Znalazłem jeden model LG (M2362DP-PZ) z tym że to 23 a nie
    24 cale. Każdy sklep powinien Ci bez problemu ściągnąć.

  • 3. Data: 2011-12-04 15:16:22
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dość pobieżnie. Znalazłem jeden model LG (M2362DP-PZ) z tym że to 23 a nie
    > 24 cale. Każdy sklep powinien Ci bez problemu ściągnąć.

    Zapomniałem dodać że to model z wudowanym tunerem DVB-T :)

  • 4. Data: 2011-12-04 16:24:49
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Po 3 miesiącach używania nie mogę patrzeć na ten syf LEDowy. Kolory
    > księżycowe, biel tak zimna jak najtańsza żarówka LED z marketu.

    Wiem coś o tym, mam w robocie 22 cale DELL. Obraz tragiczny.
    Dlatego w domciu stoi EIZO S2231W.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-12-04 17:19:52
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czy coś jeszcze znajdę? bo przepytałem okoliczne sklepy i wszędzie już
    > tylko LEDy, na allegro (niechętnie) ale coś tam jest tylko nie wiadomo do

    Acer DX241H, Hanns-G HS233H3B albo jakiś inny model Hannsa. Ta ostatnia
    firma
    jest dobra jeśli chodzi o szacunek do tradycji i nie gonienie za nowinkami.

  • 6. Data: 2011-12-04 18:34:41
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 15:52:37 +0100, TheWarAgainstTerror napisał(a):

    > Mam dość i POSZUKUJĘ NOWEGO monitora 24" na lampach CCFL, najlepiej
    > firmy SAMSUNG. Preferuję matrycę TN.

    To nie wiem, czy przy tych preferencjach Samsung bedzie dobrym wyborem.
    Samsung lubi niebieski.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 7. Data: 2011-12-04 18:52:19
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 04.12.2011 15:52, TheWarAgainstTerror pisze:
    > Czy coś jeszcze znajdę? bo przepytałem okoliczne sklepy i wszędzie już
    > tylko LEDy, na allegro (niechętnie) ale coś tam jest tylko nie wiadomo
    > do końca czy nowe.

    Oczywiście, że Pan znajdzie, tylko trzeba szukać wśród lepszych monitrów
    a nie masówki.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 8. Data: 2011-12-11 14:53:38
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    Skusiłem się na używanego samsunga 2443BW, wszystko jest cacy oprócz
    bieli, niestety monit ma przejechane ponad 4 tysiące godzin i o białej
    bieli można zapomnieć. Tak to jest z CCFLami że po 3 tysącach zaczynają
    żółknieć...

    ale utwierdziło mnie to w przekonaniu że nowiutki CCFL będzie OK

  • 9. Data: 2011-12-11 15:28:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" napisał w wiadomości grup
    > Czy coś jeszcze znajdę? bo przepytałem okoliczne sklepy i wszędzie już tylko
    > LEDy, na allegro (niechętnie) ale coś tam jest tylko nie wiadomo do końca czy
    > nowe.

    10 sekund szukania:
    http://biasoft.platforma.ab.pl/komputery,k43/monitor
    y-lcd,l343/lista,3369-16098:16078:16114:16079,3374-1
    6191.html
    Pewnie w innych sklepach też jest taki filtr.

  • 10. Data: 2011-12-11 16:25:04
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

> [...]
    y-lcd,l343/lista,3369-16098:16078:16114:16079,3374-1
    6191.html

    > Pewnie w innych sklepach też jest taki filtr.

    z tej całej strony może 2-3 modele wchodzą w grę, zamówiłem samsunga
    2440MH był dostępny a później się okazało że już go nie ma