-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!fdc3.netnews.com!news-out.netnews.com!ne
ws.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Ostateczny cios w lobby wodorowo paliwowe
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <s4mdgv$if9$1$horizn@news.chmurka.net>
<2q7k45qxgyvp$.ekxg5dhjdap3$.dlg@40tude.net>
<607016e6$0$548$65785112@news.neostrada.pl> <w1taihhcekep$.dlg@myjk.org>
<6071f7a7$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<s4tvlo$qse$1$Cav@news.chmurka.net>
<60728f10$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <x...@m...org>
<6072ac5a$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<607348e9$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
<1hlt4s82re6sr$.dlg@myjk.org> <ynn2k8df0224$.m0ngbllewe4k.dlg@40tude.net>
Date: Mon, 12 Apr 2021 19:18:05 +0200
Message-ID: <t...@m...org>
Lines: 22
NNTP-Posting-Host: 95.49.62.241
X-Trace: 1618247884 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 95.49.62.241:64648
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2303
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693043
[ ukryj nagłówki ]Mon, 12 Apr 2021 13:07:18 +0200, J.F
> Ale wcale nie tak przespali, bo mieli dotykowe ekrany, choc nie
> wszedzie.
>
> Raczej po prostu im symbian slabo wyszedl, albo troche przespali
> życzenia klienta.
Skoro rzekomo nie przespali, to dlaczego upadli? Przyjąc wypada w końcu do
wiadomości -- na najbliższe 10-15 lat BEV to jedyny kierunek. Nie ma opcji
aby wodór się tak szybko upowszechnił, nie ma szans aby stworzyć sieć
tankowania i produkcji szybciej niż ładowarek (ile trwa tworzenie sieci
ładowarek to widać też po historii, a przecież postawienie ładowarek to
pikuś w porównaniu ze stacjami wodoru i instalacjami wytwarzającymi wodór).
Powtarzam to już po raz kolejny, transport gabarytowy tak, tam należy
zacząć, od KM (w tym tramwajów miejskich -- zamiast pakować kasę w druty),
od TIRolotów, od kolei, statków. Samochody osobowe poradzą sobie doskonale
z EV w większości, a marudy będą jeździć (najlepiej P)HEV.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.21 19:52 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h