-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<omg0e1$g8o$1@node1.news.atman.pl> <omg1bo$qfg$1@news.agh.edu.pl>
<omg33e$idu$1@node1.news.atman.pl>
<598c2fce$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<omhvs2$nrp$1@news.agh.edu.pl>
<598c8beb$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<omik37$gvi$1@node2.news.atman.pl> <omjhbr$t9t$1@node1.news.atman.pl>
<omjsc8$lmg$1@node2.news.atman.pl> <omkmn0$egi$1@node2.news.atman.pl>
<omkqlh$77j$1@node1.news.atman.pl>
<598df88c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<oml1af$dsi$1@node1.news.atman.pl> <oml29l$es6$1@node1.news.atman.pl>
<oml34m$ptt$1@node2.news.atman.pl> <omm7nc$qoh$1@node2.news.atman.pl>
<ommf7c$1vv$1@node2.news.atman.pl> <ommvo9$bal$1@node1.news.atman.pl>
<omnirv$u6f$1@node1.news.atman.pl> <ompcn1$mpd$1@node1.news.atman.pl>
<ompi04$rq3$1@node1.news.atman.pl> <ompo7s$288$1@node1.news.atman.pl>
<omq68m$gb8$1@node1.news.atman.pl>
<59956e6a$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Sun, 20 Aug 2017 21:41:56 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <9...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 7
Message-ID: <5999e604$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.222.223
X-Trace: 1503258116 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5144 83.28.222.223:63966
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613227
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-08-20 o 21:30, Zenek Kapelinder pisze:
> Przy cenie poldka przed likwidacja produkcji zbyt mial nieograniczony. Produkcje
zlikwidowano zeby poldek nie robil konkurencji drozszemu od niego cienkiemu i innym
fiatom. Ruscy przestali produkowac stara lade w tym lub zeszlym roku. Uznali ze jest
na tyle przestarzala ze pomimo smiesznej ceny nie beda jej produkowali. Co nie znaczy
ze nigdzie sie lady nie produkuje. Sa jeszcze kraje gdzie ja produkuja.
>
Chyba jednak nie.
Ja kupiłem w 1995 r. Po 3 latach wylazła korozja. Płaciłem chyba 22 tys.
zł. W 1998 kupiłem Espero za 32 tys. Służył mi 10 lat.
T.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z
- 2024-12-17 Z instrukcji do kitu
- 2024-12-17 Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM