eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOsobowy diesel w PRL › Re: Osobowy diesel w PRL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <omv5ha$bno$1@node1.news.atman.pl>
    <1awd2u5akttry$.1fhgfx29503ie.dlg@40tude.net>
    <on1dl7$iaj$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <on21bp$nn2$1@node2.news.atman.pl>
    <5994a740$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <on2fu5$5gj$1@node2.news.atman.pl>
    <5995414e$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <599542e1$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <on3hd2$3l9$1@node2.news.atman.pl>
    <59955d8c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <on419l$hh6$2@node2.news.atman.pl>
    <59960866$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <on51oj$hu1$1@node2.news.atman.pl>
    <5996a1fd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996a744$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996b0dc$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996b8d3$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996c1cd$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996de4f$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996e336$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996f6fa$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Fri, 18 Aug 2017 16:26:04 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5996f6fa$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5996f8fb$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.205.211
    X-Trace: 1503066364 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5160 83.28.205.211:64029
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 94797065
    X-Received-Bytes: 2692
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613159
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-18 o 16:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5996e336$0$5144$6...@n...neostrada
    .pl...
    >>>> Swego czasu za komuny zwiedzałem FSO (Polonez) - blachy były bodaj z
    >>>> Austrii i Francji. Już przyjeżdżały zabezpieczone antykorozyjnie,
    >>>> ale warstwa ta była masakrycznie kaleczona w tłoczni na stemplach.
    >>>> Stąd Polonezy już po 3 latach rdzewiały.
    >>
    >>> To sie spytaj jak w Crafterach ... pewnie juz wcale nie cynkowane :-)
    >>
    >
    >> W Crafterach blacha jest ocynkowana a profile zabezpieczone
    >> "barankiem". Wygląda na naprawdę solidną robotę.
    >
    > Tlocznia cynku nie kaleczy ?
    >
    > J.
    >
    Nie wiem, tłoczni nie zwiedzałem.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: