eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOsobowy diesel w PRL › Re: Osobowy diesel w PRL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <omv3ep$mo$1@node2.news.atman.pl> <omv5ha$bno$1@node1.news.atman.pl>
    <1awd2u5akttry$.1fhgfx29503ie.dlg@40tude.net>
    <on1dl7$iaj$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <on21bp$nn2$1@node2.news.atman.pl>
    <5994a740$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <on2fu5$5gj$1@node2.news.atman.pl>
    <5995414e$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <599542e1$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <on3hd2$3l9$1@node2.news.atman.pl>
    <59955d8c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <on419l$hh6$2@node2.news.atman.pl>
    <59960866$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <on51oj$hu1$1@node2.news.atman.pl>
    <5996a1fd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996a744$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996b0dc$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996b8d3$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996c1cd$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996de4f$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <5996e336$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5996e336$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
    Date: Fri, 18 Aug 2017 16:17:29 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 18
    Message-ID: <5996f6fa$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1503065850 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15191 82.143.187.50:50919
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613156
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5996e336$0$5144$6...@n...neostrada
    .pl...
    >>> Swego czasu za komuny zwiedzałem FSO (Polonez) - blachy były bodaj
    >>> z Austrii i Francji. Już przyjeżdżały zabezpieczone
    >>> antykorozyjnie, ale warstwa ta była masakrycznie kaleczona w
    >>> tłoczni na stemplach. Stąd Polonezy już po 3 latach rdzewiały.
    >
    >> To sie spytaj jak w Crafterach ... pewnie juz wcale nie cynkowane
    >> :-)
    >

    >W Crafterach blacha jest ocynkowana a profile zabezpieczone
    >"barankiem". Wygląda na naprawdę solidną robotę.

    Tlocznia cynku nie kaleczy ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: