  • Data: 2017-08-11 09:59:23
    Temat: Re: Osobowy diesel w PRL
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-10 o 23:34, RadoslawF pisze:

    > Między 86r a 90 pracowałem w firmie transportowej.
    > Ja te kartki nie tylko widziałem, ja je miałem w łapkach i nawet
    > używałem.

    Perełką było ograniczenie dla prywatnych ciężarówek, w szczycie braku
    paliwa wprowadzono dla nich zakaz, nie mogły się poruszać dalej niż 50
    km od miejsca zamieszkania. Jak była potrzeba dalej, to tylko państwowy
    transport, ponieważ był ekonomiczniejszy (hi, hi, hi).
    Krótko to chyba obowiązywało, i chyba nie dotyczyło rolników, ale nie
    pamiętam dokładnie.