-
X-Received: by 10.31.141.142 with SMTP id p136mr11246vkd.21.1502397055829; Thu, 10
Aug 2017 13:30:55 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.141.142 with SMTP id p136mr11246vkd.21.1502397055829; Thu, 10
Aug 2017 13:30:55 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!u14no17
28ita.0!news-out.google.com!n39ni14qtf.1!nntp.google.com!w51no2262137qtc.0!post
news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 10 Aug 2017 13:30:55 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <omh67g$jng$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.248.152.4;
posting-account=jmWuLQoAAAD_7xU8nbXPQEEQ7Esfm5bO
NNTP-Posting-Host: 37.248.152.4
References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<1glznmeciff15$.16mvs8a7h40ae.dlg@40tude.net>
<omh67g$jng$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 10 Aug 2017 20:30:55 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 12
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612624
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 10 sierpnia 2017 10:41:23 UTC+2 użytkownik adam napisał:
> ale wdrażać nie było komu, za duże ryzyko, głowy mogły polecieć, lepiej
> było siedzieć cicho.
Ja jeszcze w 1995 roku spotkałem szefa działu marketingu, który wcześniej był szefem
działu zbytu, który na prośbę, aby jeszcze raz zadzwonić po spóźniającą się na
spotkanie z klientami kierowniczkę produkcji, odparł wystraszony "lepiej nie, bo
jeszcze ktoś w zakładzie pomyśli, że coś z tego mam".
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.17 23:06 Tomasz Pyra
- 10.08.17 23:34 RadoslawF
- 10.08.17 23:44 RadoslawF
- 10.08.17 23:45 LEPEK
- 11.08.17 01:25 __Maciek
- 11.08.17 04:16 J.F.
- 11.08.17 07:22 cef
- 11.08.17 07:58 Wiesiaczek
- 11.08.17 08:03 Wiesiaczek
- 11.08.17 08:06 Wiesiaczek
- 11.08.17 08:54 J.F.
- 11.08.17 09:03 Big Jack
- 11.08.17 09:42 adam
- 11.08.17 09:57 J.F.
- 11.08.17 09:59 adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=