  • 11. Data: 2014-01-03 10:30:55
    Temat: Re: Osobiście wolałbym
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > A ten post też widzisz?

    Widze :)

  • 12. Data: 2014-01-03 10:58:41
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-03 10:30, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Widze :)

    Czyli faktycznie wycofanie wiadomości poprzez serwer Neostrady to dość
    karkołomne zadanie... Wiadomość usuwana jest tylko z czytnika
    użytkownika, a nie z serwera usenetu.

  • 13. Data: 2014-01-03 15:02:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52c67d68$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    odczytu.

    > A ten post też widzisz?

    Który" Inicjujący wątek? Widzę.

    "Trybun" 52bd3c01$0$2154$6...@n...neostrada.pl

    Już po Twoich wyjaśnieniach zresetowałem plik
    z news.aioe.org i ściągnąłem posty ponownie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-01-03 18:35:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <C...@j...com>

    > Czyli faktycznie wycofanie wiadomości poprzez serwer Neostrady to dość
    > karkołomne zadanie... Wiadomość usuwana jest tylko z czytnika użytkownika,
    > a nie z serwera usenetu.

    Może z serwera, ale jednego

  • 15. Data: 2014-01-04 20:52:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "John Kołalsky" la6t7j$k5k$...@m...internetia.pl

    > Może z serwera, ale jednego

    Może nie z jednego, ale i nie z każdego?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-01-05 12:32:14
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-03 18:35, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <C...@j...com>

    > Może z serwera, ale jednego

    Nie, chyba z żadnego, po jakimś czasie pokazała sie informacja z serwera
    że nastąpił błąd wycofywania wiadomości. Gdy wycofuję wiadomość po przez
    serwer choćby Altmana, to dostaję tylko wiadomość potwierdzająca że
    wiadomość została wycofana. Na Neostradzie tylko wiadomość o błędzie.

  • 17. Data: 2014-01-05 12:32:26
    Od: Trybun <C...@j...com>

> [...]
    >
    > "Trybun" 52bd3c01$0$2154$6...@n...neostrada.pl
    >
    > Już po Twoich wyjaśnieniach zresetowałem plik
    > z news.aioe.org i ściągnąłem posty ponownie.

    O ten drugi, ten z zapytaniem. Ale już widzę sam że wiadomość nie jest
    usunięta z usenetu.

  • 18. Data: 2014-01-05 13:19:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52c942bb$0$2137$6...@n...neostrada.pl

    > O ten drugi, ten z zapytaniem. Ale już widzę sam że wiadomość nie jest usunięta z
    usenetu.

    Jeśli wyślę coś i szybko to chcę przeczytać -- wiadomość może zniknąć.
    Tak jest od czasów dla mnie niepamiętnych.

    To jest niechciany autocancel -- kara za nadgorliwość.

    Parę tygodni temu wysłałem post na kilka grup i zbyt szybko
    sprawdziłem, czy pojawił się -- post zniknął na moich oczach
    i już nie udało się mi postawienie go ponowne na kilku grupach
    naraz. Były jakieś problemy techniczne na łączach. Zadowoliłem
    się (; postawieniem postu ;) na jednej grupie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-01-05 18:27:38
    Od: Trybun <C...@j...com>

> [...]
    > naraz. Były jakieś problemy techniczne na łączach. Zadowoliłem
    > się (; postawieniem postu ;) na jednej grupie.

    Dość dziwne, ja osobiście jeszcze z taka reakcją się nie spotkałem.
    Jedyne co można zauważyć to jest to że gdy się korzysta z serwera
    Neostrady, to wysłane wiadomości pojawiają się z pewnym opóźnieniem.
    Inne serwery nie zachowują się w ten sposób - wiadomość jest widoczna
    zaraz po jej wysłaniu. I co do crossowania na różne grupy także sprawia
    problemy, jak żaden inny z znanych mi serwerów usenetu.

  • 20. Data: 2014-01-21 01:41:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <52c995fc$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <C...@j...com> wrote:

    > I co do crossowania na różne grupy także sprawia
    > problemy, jak żaden inny z znanych mi serwerów usenetu.

    A, to czesciowa prawda.
    Ostatnio wyslalem wyjatkowego crossposta - na cztery grupy. Zwykle
    wysylam do max. 3, i ni bylo problemow.
    No i ten post widoczny jest tylko w googlach.