  • Data: 2013-12-08 11:04:27
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-07 10:59, jerzu pisze:

    > Trzeba było w boczne uliczki zjechać :) Tam był Rajd Finlandii :)
    > A tak na poważnie, koło 14 wpadłem w śnieżycę na Woli. W 20 minut
    > nawaliło dość sporo śniegu, ale jechać się dało. Za to na podjeździe
    > do Połczyńskiej od Dźwigowej jedynym autem, jakie miało problem z
    > podjazdem pod wzniesienie, był Jag S-Type, RWD, a jak :) Nie wiem czy
    > miał letnie opony, czy zimowe, nie jestem w stanie dostrzec z daleka
    > :)

    Pomijając różne zabawne (bądź mniej zabawne) historie, to się obśmiałem
    z takiej ładnej sztuki BMW serii 7 (chyba, byłem już męczony staniem
    w długim korku) na zwężeniu na Warszawskiej (jak się leci z Wilanowa
    do Konstancina i kończy się dwupasmówka - płasko). Nie wiem co chciał
    zrobić (może pierwotnie chciał na cwaniaka przeskoczyć z kończącego się
    pasa po P-21), ale dziwnie niezdecydowanie się zaczął zachowywać
    i nawet kierunkowskazu nie włączył. Jako że jednak miejscami
    lodowisko i w ogóle jest dość tolerancyjny to go nie przytrzymałem,
    tylko przyhamowałem na tyle, by wjechał. No i stoję, stoję, stoję
    i patrzę, jak mu ten biedny tył robi obrót kołami raz, drugi, trzeci,
    po czym przy stojącym przodzie dupa pięknie odchodzi bokiem w prawo,
    prawie mi przejeżdżając po zderzaku przednim ;) W końcu ruszył
    lekkim halsem. Tak, tam było lodowisku, jak i w wielu innych
    miejscach. Jechał później zaskakująco spokojnie, ale być może
    jechał tak i wcześniej :)