  • Data: 2013-12-08 00:34:40
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jedne mogę podać od razu - Bridgestone Potenza. Opony świetne na warunki do których
    zostały zaprojektowane. Ale miałem wrażenie, że mają wbudowany układ wykrywający
    śnieg :). Po prostu auto zaczynało tańczyć, nawet na minimalnej pokrywie śniegu(napęd
    RWD).
    Za to Vredenstein Ultrac Sessanta, spisują się całkiem nieźle. Dwa lata temu,
    musiałem pokonać całkiem spory podjazd w górach, cały ośnieżony. Dociążyłem tył i
    poszło bardzo gładko, mimo że na górze stało auto z przygotowaną linką, bo nikt nie
    wierzył, że da radę podjechać.
    To był ostatni raz, kiedy uwierzyłem prognozom pogody i nie zmieniłem opon przed
    wyjazdem.