-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Osiedlowy 'cfaniak'
Date: Thu, 5 Jan 2017 14:38:29 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o4li8m$ol5$1@news.chmurka.net>
References: <586a9cbc$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@h...linksys>
<586d259e$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<o4jttk$9o6$1@node1.news.atman.pl>
<586e0c7b$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 5 Jan 2017 13:38:30 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="25253";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
In-Reply-To: <f...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596692
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-01-05 o 14:17, s...@g...com pisze:
> W dniu czwartek, 5 stycznia 2017 10:06:05 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
>> W dniu 2017-01-04 o 23:45, Grzegorz pisze:
>>>> Wątkotwórca sprecyzował sytuację: bus skręcał w prawo z lewego pasa nie
>>>> zważając na samochód osobowy stojący na prawym pasie.
>>>>
>>> Nie doczytałem aby w przedstawionej sprawie były opisane dwa pasy do skrętu
>>> w prawo.
>>> To raczej domyślne założenie.
>>
>> Nie. Żadne domyślne, cytuję:
>> "Ja pierwszy, on drugi - za mną, z boku po prawej"
>> Z opisu wynika jasno, że bus na lewym pasie był bardziej wysunięty do
>> przodu, niż osobowy stojący na prawym pasie.
>> I kierowca busa uznał, że skoro jest bardziej z przodu, to ma prawo z
>> lewego pasa skręcić w prawo, a osobowy stojący na prawym pasie był tak
>> bezczelny, że się nie cofnął.
>>
> Nijak nie rozumiem jak mogłeś dojść do takich wniosków.
> Dla mnie ten opis również jest mocno domyslny a widzę że wątkotwórca sie nie kwapi
z wyjasnianiami.
>
Może wątkotwórca się wypowie.
Dla mnie to wyglądało tak:
Nie stali jeden za drugim, tylko obok siebie, z tym, że oś tylna busa
była na wysokości osi przedniej osobówki.
Kolega busem zaczął skręcać, a że prawdopodobnie ma długi nawis z tyłu,
to "zebrał" trochę miejsca i zaczepił nadkole osobówki.
Czy tam sa 2 pasy, jeden do skrętu w prawu, drugi w lewo i każdy był na
swoim pasie?
Jeśli są, winny bus, manewr skrętu ma być wykonany bezpiecznie.
Popieram się podobnym wydarzeniem, gdy nasz autokar stracił prawe
lusterko przez sporo zachodzacy na sąsiedni pas tył skręcającego w prawo
Ikarusa.
Mandat dostał kierowca Ikarusa.
Jeśli był jeden pas, dość szeroki, ale jeden, to dlaczego osobówka była
obok? Wtedy wina osobówki, bo mogą być obok 2 pojazdy, np w czasie
wyprzedzania, a nie wyprzedza się przed skrzyżowaniem :)
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.17 18:55 Akarm
- 05.01.17 22:06 Akarm
- 06.01.17 18:11 LinFanQri
- 07.01.17 00:36 s...@g...com
- 08.01.17 21:18 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS