-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Osiedlowy 'cfaniak'
Date: Thu, 5 Jan 2017 14:38:29 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o4li8m$ol5$1@news.chmurka.net>
References: <586a9cbc$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@h...linksys>
<586d259e$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<o4jttk$9o6$1@node1.news.atman.pl>
<586e0c7b$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 5 Jan 2017 13:38:30 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="25253";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
In-Reply-To: <f...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596692
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-01-05 o 14:17, s...@g...com pisze:
> W dniu czwartek, 5 stycznia 2017 10:06:05 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
>> W dniu 2017-01-04 o 23:45, Grzegorz pisze:
>>>> Wątkotwórca sprecyzował sytuację: bus skręcał w prawo z lewego pasa nie
>>>> zważając na samochód osobowy stojący na prawym pasie.
>>>>
>>> Nie doczytałem aby w przedstawionej sprawie były opisane dwa pasy do skrętu
>>> w prawo.
>>> To raczej domyślne założenie.
>>
>> Nie. Żadne domyślne, cytuję:
>> "Ja pierwszy, on drugi - za mną, z boku po prawej"
>> Z opisu wynika jasno, że bus na lewym pasie był bardziej wysunięty do
>> przodu, niż osobowy stojący na prawym pasie.
>> I kierowca busa uznał, że skoro jest bardziej z przodu, to ma prawo z
>> lewego pasa skręcić w prawo, a osobowy stojący na prawym pasie był tak
>> bezczelny, że się nie cofnął.
>>
> Nijak nie rozumiem jak mogłeś dojść do takich wniosków.
> Dla mnie ten opis również jest mocno domyslny a widzę że wątkotwórca sie nie kwapi
z wyjasnianiami.
>
Może wątkotwórca się wypowie.
Dla mnie to wyglądało tak:
Nie stali jeden za drugim, tylko obok siebie, z tym, że oś tylna busa
była na wysokości osi przedniej osobówki.
Kolega busem zaczął skręcać, a że prawdopodobnie ma długi nawis z tyłu,
to "zebrał" trochę miejsca i zaczepił nadkole osobówki.
Czy tam sa 2 pasy, jeden do skrętu w prawu, drugi w lewo i każdy był na
swoim pasie?
Jeśli są, winny bus, manewr skrętu ma być wykonany bezpiecznie.
Popieram się podobnym wydarzeniem, gdy nasz autokar stracił prawe
lusterko przez sporo zachodzacy na sąsiedni pas tył skręcającego w prawo
Ikarusa.
Mandat dostał kierowca Ikarusa.
Jeśli był jeden pas, dość szeroki, ale jeden, to dlaczego osobówka była
obok? Wtedy wina osobówki, bo mogą być obok 2 pojazdy, np w czasie
wyprzedzania, a nie wyprzedza się przed skrzyżowaniem :)
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.17 18:55 Akarm
- 05.01.17 22:06 Akarm
- 06.01.17 18:11 LinFanQri
- 07.01.17 00:36 s...@g...com
- 08.01.17 21:18 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=