    Date: Wed, 28 Jul 2010 10:54:25 +0200
    From: Dumak <dumakpl@_usun_gmail.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Oscyloskop cyfrowy z analizatorem logicznym

    Grzegorz Kurczyk pisze:
    > Witam Szanownych Grupowiczów
    > Przymierzam się do zakupu jakiegoś oscyloskopu cyfrowego z analizatorem
    > logicznym. Zastanawiam się nad czymś takim:
    > http://www.merazet.pl/index.php?dzial=3&a=proid&p=25
    38
    > lub takim
    > http://www.merazet.pl/index.php?dzial=3&a=proid&p=36
    72
    > a z drugiej strony "kusi" coś w tym stylu:
    > http://www.oscyloskop.eu/oscyloskop-analizator-agile
    nt-1662cs-250mhz-p-90.html?cPath=15

    Mam takie bydle HP-ka:

    Wady:
    - duże, ciężkie i buczy (w celu wyeliminowania tych problemów mam jakiś
    Chiński przenośny - w 80% zastosowań wystarcza, i nie muszę
    włączać/przenosić tego HP)
    - nie potrafi analizować magistrali szeregowych (od tego mam analizator:
    Zeroplus LAP16064)
    - ma trochę toporne GUI, chodź jak się człowiek przyzwyczai to nie jest źle.
    - szkoda że niema FFT
    - jeżeli na ekranie są widoczne: 2 kanały, siatka, +łączenie punktów
    pomiaru, to już znać delikatne zmulenie GUI.
    - brak trybu X-Y (chodź mi nigdy nie był potrzebny)

    Zalety:
    + super parametry (szumy, działanie wyzwalacza, precyzja pomiarów),
    bijące na głowę Chińszczyznę i niektóre nowe konstrukcje,
    + nie udało mi się znaleźć chodź by jednego bug-a w oprogramowaniu
    + bardzo rozbudowany wyzwalacz w analizatorze logicznym
    + tryb transitional działa świetnie - jak nic się nie dzieje na
    magistrali, to można skoczyć na kawkę i po powrocie analizator ma dalej
    miejsce na próbki. Co poniektóra Chińszczyzna mimo tego trybu zapcha się
    w kilka sekund.
    + wybitnie mała pojemność wejściowa oscyloskopu - czasem się sprzydaje

    Dumak