  • 21. Data: 2019-01-24 20:09:07
    Temat: Re: Orurowanie a aspekty prawne
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-01-24 o 13:38, Pablo Eldiablo pisze:
> [...]
    homologowane do tego modelu a nie wyspawane przez Janka od balustrad. Jak bym byl
    policjantyem to po zatrzymaniu do kontroli kazal bym Ci zdemontowac na miejscu albo
    zabral bym DR i zabronil dalszej jazdy jesli by nie bylo homologacji. Tak przy
    okazji. Gdzie sa w Polsce takie miejsca co potrzebna jest super oslona i dodatkowe
    swiatla? Rozumie ze pancerna oslona pod miska olejowa przy jezdzeniu po lesie w
    ograniczonym zakresie moze sie przydac. W ograniczonym bo jesli zajebac pancerna
    oslona w cos duzego i twardego, moze byc kamien, to zjebia sie elementy do ktorych
    jest przykrecona. A ze jest przykrecona do pasa czolowego i belki to geometria idzie
    w pizdu i trzeba wyprostowac podluznice albo rame co tanie nie bedzie. I lepiej
    rozwalic miske bo tansza.

    > Uff, całe szczęście, że nie jesteś policjantem. Ani milicjantem - chociaż mowa
    Twoja jest tak kwiecista, a język wysublimowany, że chyba mógłbyś być.

    Ja też z miejsca bym takiego kierowcę maksymalnie udupił.
    Jest jakiś powód, dla którego nie wolno sobie robić zbrojenia samochodu
    - chodzi o życie innych. W dupie mam twoje rzekome potrzeby offroadu,
    jeśli masz narażać innych na śmierć.

    --
    MN

  • 22. Data: 2019-01-24 21:38:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez przesady zeby sie pastwic nad idiota. Ma pan zdemontowac i oddaje DR albo laweta.

  • 23. Data: 2019-01-24 22:46:05
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 17:32:50 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To po chuj pytasz jak wiesz?

    Po chuj to uważaj, żebyś sobie gaci nie obsrał, prymitywie.
    Najwidoczniej innego języka nie rozumiesz.

  • 24. Data: 2019-01-24 23:00:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wysilaj sie bo ci zylka pierdzaca peknie. Nie mozesz mnie obrazic, byle kto nie
    moze.

  • 25. Data: 2019-01-25 11:49:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 22:46, Pablo Eldiablo pisze:

    > Po chuj to uważaj, żebyś sobie gaci nie obsrał, prymitywie.
    > Najwidoczniej innego języka nie rozumiesz.

    Zenek był kiedyś w ORMO, teraz jest stoi tam gdzie PiS :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>