    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Date: Tue, 15 Dec 2020 10:46:45 +0100

    W dniu 15-12-2020 o 10:30, J.F. pisze:

    > Moze byc, ale wiesz - mam teraz duze kombi 150KM.

    A jakie to ma znaczenie co Ty masz?
    Wybierz jakiegoś elektryka, odpowiadający mu model spalinowy i policz.

    > Mogloby byc troche mniejsze, jakis golf kombi, ale zebys mi nie mowil,
    > ze skoro Tesla ma 5s do setki, to porownywac mam do porsche za 400 tys.

    A jak inaczej?
    Do Seicento chciałbyś porównać?

    Do Golfa to sobie możesz porównać ID3, a nie Teslę.

    > Acha - kupilem uzywane, wiec chyba jednak nie.

    Nie ma znaczenia co kupiłeś, musisz porównać koszty dwóch identycznych
    aut, mogą być i używane, ale identyczne.

    > Zaraz zaraz - czy ja Ci zycze smierci krowy, czy tylko, zebys nie
    > ladowal za moje pieniadze ? :-P

    Nie ładuję za Twoje pieniądze, za nie co najwyżej pis kupił sobie
    kolejne gadzinówki.
    Za swoje ładowanie już zapłaciłem sam, przez wieeeele lat finansowania
    Orleny.

    > Ale po prawdzie - 2zl/kWh ... zlodziejstwo.

    Dla mnie tylko 1,43, ale i tak w życiu nie zatankuję odpłatnie na
    Orlenie, bo w Greenway mam 1,1.
    Do tego niższe ceny za parkowanie (praktycznie zerowe), w Orlenie to też
    jest drogie.
    A Greenway jest dużo bardziej rozpowszechniony, mniej problemowy i
    posiada wsparcie, czego o Orlenie nie można powiedzieć.