    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Date: Tue, 15 Dec 2020 09:33:59 +0000

    On 14/12/2020 13:34, Myjk wrote:
    > Mon, 14 Dec 2020 12:20:49 +0000, K

    > Znaczy pijesz m.in. do mnie? Jeszcze rozumiem że bym srał wątkami i
    > pokazywał jakie ICE są fuj i namawiał do zakupu EV, ale pokaż mi choć JEDEN
    > wątek który tutaj założyłem i "lobbowałem" za zakupem EV. Bo póki co to
    > wszystkie wątki o EV były zakładane przez wielbicieli ICE i miały wydźwięk
    > negatywny. I oczywiście to nie jest wtedy "lobby paliwowe", ale dyskusja i
    > podważanie bzdur wypisywanych przez lobbystów smrodów paliwowych już jest.
    > Masz moralność kalego.

    Nie, nie pije do ciebie bezposrednio. Pije do bezsensownego zachwalania
    ulomnej technologii. Ja jestem calkowicie swiadomy tego, ze silnik
    spalinowy to przeszlosc i bardzo chetnie poczytam o kolejnych
    "motowalkach". Ta technologia nie ma juz nic na swoja obrone ale tez nie
    jest tak pieknie jak piszesz, ze EV wystarczy kazdemu juz teraz.

    > Czyli w świetle powyższego należysz do lobby paliwowego. heh

    Moge nalezec do kazdego lobby.

    > No tak, bo przecież platformy wiertnicze to z nieba spadają, baryłki z ropą
    > rosną na gruszach, rafinacja paliwa się odbywa przez odparowanie frakcji z
    > pomocą słoneczka, a oleje ze spaliniaków są utylizowane traktując jako
    > naturalny nawóz do kwiatków.

    A czy ja gdzies napisalem, ze spalinowe to jest przyszlosc? Nie, to jest
    przeszlosc, ale na dzien dzisiejszy nie ma jeszcze alternatywy ktora by
    w 100% mogla zastapic jak to nazywasz kopciuchy.