  • 1. Data: 2011-03-02 09:19:34
    Temat: Re: Orange spam
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    pisałem do orange przez ich panel na stronie, jako reklamacja, potem już
    mail po każdym sms ok. 5 maili dziennie

    podobno wyłączyli, na razie spokój
    u mnie chodziło o 8023 i 60400

    "Dziękuję za przesłaną korespondencję.

    Uprzejmie informuję, że zleciłem wyłączenie SMS-ów reklamowych od Orange na
    Pana numerze. W terminie maksymalnie trzech dni roboczych wiadomości te
    zostaną zablokowane.

    Gdyby otrzymywał Pan SMS-y reklamowe ze skróconych numerów specjalnych
    (7xxx), proszę o ponowienie korespondencji i zamieszczenie w niej numerów
    nadawców niechcianych reklam.

    Informacje te pozwolą na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi
    drogą poczty elektronicznej.

    Mam nadzieję, ze powyższe informacje okażą się pomocne. W przypadku
    dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszam.

    Pozdrawiam,

    Bożena Słowińska
    Doradca w Departamencie Obsługi Klientów Indywidualnych
    PTK Centertel sp. z o. o."

  • 2. Data: 2011-03-04 07:18:50
    Od: Marx <M...@n...com>

    Też tak miałem, ale po ok roku znowu coś zaczęło przychodzić.
    Marx