  • 1. Data: 2011-03-02 07:05:55
    Temat: Orange spam
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mam wylaczony wszelki spam reklamowy, ale od tygodnia sporadycznie spam
    zaczal sie pojawiac ponownie.
    Np dostałem SMS z numer 3333 o treści:
    "Już za 2 dni Halo Granie i utwor za darmo w twojej komorce. Po 30
    dniach usluga zostanie wylaczona. Jesli nie chcesz uslugi slij STOP na
    3333 (0zl). Orange.pl"

    Poniewaz to juz ktorys raz żądam od Orange wylaczenia spamu, chcialbym
    zainterweniowac "wyzej". Gdzie mozna zlozyc skarge na takie dzialania
    operatora, moze sa jakies gotowce?
    Marx

  • 2. Data: 2011-03-02 07:17:31
    Temat: Re: Orange spam
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marx napisa?(a):

    > Poniewaz to juz ktorys raz żądam od Orange wylaczenia spamu, chcialbym
    > zainterweniowac "wyzej". Gdzie mozna zlozyc skarge na takie dzialania
    > operatora, moze sa jakies gotowce?

    IMO nigdzie.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-03-02 07:36:10
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 02-03-2011 08:05, Marx rzecze:

    > Poniewaz to juz ktorys raz żądam od Orange wylaczenia spamu, chcialbym
    > zainterweniowac "wyzej". Gdzie mozna zlozyc skarge na takie dzialania
    > operatora, moze sa jakies gotowce?

    Zwyczajnie, zgłoszenie na policję o popełnieniu wykroczenia
    z Art. 24 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    Można też molestować Miejskiego (Powiatowego) Rzecznika Konsumenta
    w związku z naruszeniem Art. 16 ust. 1 p. 5 Ustawy
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    Warto również przeczytać opinię prawnika:
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,o;reklamacji;spamu;esem
    esowego,43780.html

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2011-03-02 08:13:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 08:36:10 +0100, Dominik & Co napisał(a):

    > Zwyczajnie, zgłoszenie na policję o popełnieniu wykroczenia z Art. 24
    > Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    Szczerze to ja bym zaczął od *pisemnego* (papierowego) żądania
    zaprzestania. Nie wiem jak w Orąż, bo mnie w końcu przestali spamować po
    serii listeli, ale Polkomtel na takie pismo reaguje listem papierowym
    (!), w którym obiecują, że nigdy już nic nie poślą.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2011-03-02 09:04:07
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 08:05:55 +0100, Marx napisał(a):

> [...]
    > "Już za 2 dni Halo Granie i utwor za darmo w twojej komorce. Po 30
    > dniach usluga zostanie wylaczona. Jesli nie chcesz uslugi slij STOP na

    Ja wysłałem STOP w odpowiedzi otrzymałem
    "Nie jesteś abonentem tej usługi. Funkcja dostępna tylko dla abonentów tej
    usługi"

    Pewnie przyjęli nowych stażystów
    albo szykują nowy dil

  • 6. Data: 2011-03-02 15:42:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    > Poniewaz to juz ktorys raz żądam od Orange wylaczenia spamu,

    Marx, masz prepaida czy abonament?

  • 7. Data: 2011-03-03 09:19:15
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 2 Mar, 08:05, Marx <M...@n...com> wrote:
> [...]
    >
    > Poniewaz to juz ktorys raz żądam od Orange wylaczenia spamu, chcialbym
    > zainterweniowac "wyzej". Gdzie mozna zlozyc skarge na takie dzialania

    Hi

    Jeśli masz profil na portalu Orange
    możesz wyrazić swoją dezaprobatę
    niezgodę na wysyłanie spamu
    w ustawieniach profilu
    pod linkiem "edytuj swój profil" :
    http://zapodaj.net/bb2873a8aecd.jpg.html
    Może zadziała ...

    --
    SP4OLN

  • 8. Data: 2011-03-04 07:07:13
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 02.03.2011 16:42, Pszemol wrote:
    > "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    >
    > Marx, masz prepaida czy abonament?
    prepaid
    przypomina to doroczną akcję włączania spamu wszystkim, przynajmniej na
    dzwonkach do infolinii się zarobi...
    Marx

  • 9. Data: 2011-03-04 07:14:14
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 03.03.2011 10:19, SP4OLN wrote:
    > Jeśli masz profil na portalu Orange
> [...]

    Hej, wielkie dzięki, nawet nei wiem jak dojść do tej strony przez linki,
    ale wpisałem adres z palca i poszło.
    Z czasem okaże się czy to działa.
    Marx

  • 10. Data: 2011-03-04 14:30:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message

    > prepaid
    > przypomina to doroczną akcję włączania spamu wszystkim, przynajmniej na
    > dzwonkach do infolinii się zarobi...

    Zastanawiam się właśnie czy dotyczy to tylko ludzi z prepaidami.
    Inaczej - czy tych z abonentem firma traktuje z większą troską
    o zadowolenie klienta... A klient prepaid to klient II kategorii.