  • 21. Data: 2009-12-16 19:26:07
    Temat: Re: Orange skupuje telefony :D
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Części użyte do budowy iPhone 4GB kosztują w ilościach hurtowych $249
    > Do tego dochodzą koszta opracowania oprogramowania no i wypadałoby mieć z
    > tego jakis zysk.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"
    Podobno jak Bóg chce kogoś ukarać to mu najpierw rozum odbiera. Po tym co
    piszesz widać że masz u Boga minusa jak pas startowy. 249 kosztuje żeby z
    niemiecka jak da 250 to mu dolara wydadzą. A dolar piechotą nie chodzi. Ile
    kosztuje ten telefon wie z 10 osób na Świecie. Ty do nich nie należysz.

  • 22. Data: 2009-12-16 20:23:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    kogutek pisze:
    > Jak myślisz. Ile kosztuje telefon komórkowy w hurcie, bezpośrednio u producenta,
    > kupowany przez operatora. Zdradzę Ci słodką tajemnicę. Nie więcej niż 50$.

    Bzdura ... z podworka. Masz wiecej takich glupot ?

  • 23. Data: 2009-12-16 20:24:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > ludzie co za markę chcą zapłacić. Rolls waży tyle co dwa nieduże samochody po 35
    > tysięcy za sztukę. A kosztuje 10 razy tyle co te dwa samochody. Tak już jest że
    > są ludzie bogaci i sobie dla szpanu coś kupują. Niedawno pobrałem LG. Przy
    > abonamencie 25 złotych dopłaciłem chyba 60 złotych. Na wystawie o ile pamiętam
    > była cena tego telefonu z 700 złotych. To niby do mnie dopłacili 800 złotych.
    > Bo na abonamencie zarobią 600. Oni nie mogli kupić tego telefony drożej niż za
    > stówkę. I nie kupili. W telefonie nie ma nic takiego co by było drogie.

    Dobre sobie... geniusz z polskiego usenetu zawstydzil iSuppli. Ja sie
    dziwie po co sie marnujesz toz Samsung sie ozloci jak im zrobisz ten
    telefon za stowke

  • 24. Data: 2009-12-16 20:25:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Części użyte do budowy iPhone 4GB kosztują w ilościach hurtowych $249
    > Do tego dochodzą koszta opracowania oprogramowania no i wypadałoby mieć z
    > tego jakis zysk.

    A na allegro za Ifony za 50USD :) a powaznie niektorzy oderwali sie od
    rzeczywistosci i bredza ale znowu te 250USD to jakies 30% ceny iphona w
    sklepie

  • 25. Data: 2009-12-16 20:28:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał
    >
    > 249 ? Smierdzi detalem w supermarkecie, a nie hurtem :-)

    Czekamy wiec na cene hurtowa Cortexa A8 z PowerVX :)
    Znasz openPandore ktora jest raczej non-profit to zobacz na jej cene.

    > Zysk ponoc bardzo duzy.

    Pamietaj ze w cenie koncowej sa marze detalistow (ok 20%) i pewnei
    podatki z (20%) wiec cena "czesci na poziomie 25-30% produktu koncowego
    jest wartoscia "oczekiwana"

  • 26. Data: 2009-12-16 20:51:55
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Dobre sobie... geniusz z polskiego usenetu zawstydzil iSuppli. Ja sie
    > dziwie po co sie marnujesz toz Samsung sie ozloci jak im zrobisz ten
    > telefon za stowke
    Mnie nic nie ubędzie jak napiszę że twój telefon kosztuje w produkcji 3 tysiące
    dolarów.Tobie od tego rozumu nie przybędzie. Chcesz żebym napisał że 5 tysięcy?

  • 27. Data: 2009-12-16 21:00:43
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Bzdura ... z podworka. Masz wiecej takich glupot ?

    Lata mi i powiewa że masz małego siusiaka i musisz się dowartościować posiadając
    rzeczy kosztujące tyle ile sprzedawca na kartce napisał. I tak masz telefon za
    złotówkę. Jak jakiś dziad. Masz telefon za równowartość połowy butelki
    najtańszego piwa. Jak on jest wart dla sprzedawcy niedopite piwo to ile jest
    wart naprawdę?

  • 28. Data: 2009-12-26 01:16:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marx pisze:
> [...]
    > pelnosprawne telefony...
    > Po co w ogole taka durna akcja, czy kogos w Orange pogrzalo?

    Pogrzać nie pogrzało - szukają frajerów.

    Swoją szosą czy to nie zakrawa na oszustwo? Znajdą naiwnego, który nie
    zna cen rynkowych, i ma stratę na parę stówek.