  • 1. Data: 2010-07-30 08:51:19
    Temat: Orange - przeniesienie POPa do firmy na abo?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy ktoś przerabiał przeniesienie POPa na jakiś abonament firmowy? Czy da
    się to załatwić od ręki w salonie? Co trzeba mieć przy sobie - telefon z tym
    POPem, czy coś więcej?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-07-30 12:20:42
    Temat: Re: Orange - przeniesienie POPa do firmy na abo?
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

> [...]
    > się to załatwić od ręki w salonie? Co trzeba mieć przy sobie - telefon z

    ja przerabialem bezplatny starter -> abonament nowy twoj plan 125, zrobilem
    to z poziomu sklepu www orange.
    Musisz miec aktywny numer z aktywnymi rozmowami wychodzacymi, wtedy wpisujez
    go przy kupowaniu telefonu
    przychodzi na niego sms z kodem ktory przepisujesz w formularzu, no i
    czekasz na kuriera z telefonem.
    (karty sim nowej nie dostajesz)

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 3. Data: 2010-07-30 16:22:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > się to załatwić od ręki w salonie? Co trzeba mieć przy sobie - telefon z tym

    raczej zarejestrowanego popa + dowód, i właściciela firmy z dowodem.
    PRzerabiałem to pół roku temu w drugą stronę. Wiałem aż sie kurzyło z
    powodów finansowych. A ty na abo ze względu... na jakieś ogólnodostępne
    korzyści? (dawno nie kopałem w cennikach)
    ToMasz

  • 4. Data: 2010-07-30 21:28:54
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powodów finansowych. A ty na abo ze względu... na jakieś ogólnodostępne
    > korzyści? (dawno nie kopałem w cennikach)

    na 99% z powodu telefonu :-)

  • 5. Data: 2010-08-09 09:04:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 23:28:54 +0200, Kotlet wołowy napisał(a):
    > na 99% z powodu telefonu :-)

    Dokładnie, + brak upierdliwości w postaci konieczności pilnowania doładowań
    i wkurzających SMSów po każdej rozmowie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944