eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta? › Re: Orange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta?
  • Data: 2011-05-23 17:58:20
    Temat: Re: Orange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w
    > Orange online i ich system, czesto sie wykrzacza, czesto dziala
    > nie przewidywalnie ale nie o tym. Dobrze ze w ogole jest i nawet
    > jestem zadowolony

    Niestety - ostatnio mi podaje falszywe informacje .. chyba juz
    lepiej zeby go nie bylo :-)

    > Programisto jeden z drugim PO CH*** hasla SMS przy aktywacji
    > uslugi za 5zl sa TAK SKOMPLIKOWANE?

    No wiesz, one autoryzuja nie tylko uslugi za 5 zl, to sie nie ma co
    dziwic ze nie chcialo im sie dwoch roznych mechanizmow stosowac.

    Ale masz racje, 5 cyfrowe haslo jednorazowe wystarczyloby w
    zupelnosci.
    4 cyfrowe .. no w zasadzie mozna by sprobowac napisac jakis skrypt
    i niech pracuje przez cala noc :-)

    > Jak ktos zna menadzerow odpowiedzialnych za ten problem niech
    > przekaze,

    A sam nie mozesz przekazac przez bok ? :-)

    J.