    From: ikaros30 <i...@w...pl>
    Subject: Re: Orange-on line czyli jak mnie wyrolowali
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Sender: ikaros30 <>
    Date: Sat, 28 Apr 2012 14:57:10 +0200

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 13:09:00 +0200, Bart napisał(a):

    > Nigdy nie należy na stronach szyfrowanych (https) czy to operatora czy
    > banku używać strzałek w przeglądarce.
    >
    > Należało (jeżeli nie dało się wylogować) zamknąć przeglądarkę,następnie
    > wyczyścić cookies itd i dopiero ponownie odpalić i zalogować się na
    > konto syna.

    Nie będę się kłócił i sprawdzał tego. Wydaje mi się, że na stronie mojego
    banku śmiało mogę używać przeglądarkowych strzałek. Nie musiałem tego
    sprawdzać, bo na stronie są przyciski "Powrót", dzięki którym mogę powrócić
    do poprzedniej strony bez wylogowywania! Na stronie Orange tego nie ma i
    zastanawiam się, czy celowo tego nie ma.

    --
    i...@w...pl