  • 11. Data: 2011-06-14 14:13:24
    Temat: Re: Orange obniża ceny połączeń
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-06-10, o godz. 23:27:35
    "SDD" <s...@t...pl> napisał(a):

    > Tia, legalnie. Na jednym paszporcie pracuje dziesieciu.

    Ciężko mieliby z wjazdem do UE w 10 na jednym paszporcie. Poza tym to
    nie paszport powoduje że pracujesz legalnie. Polecam zapytać się w
    Wydziale Spraw Cudzoziemców najbliższego Urzędu Wojewódzkiego - możesz
    się zdziwić. Ja przy okazji zatrudniania ludzi z Ukrainy zapytałem pod
    koniec zeszłego roku w mazowieckim UW - wydali około 11 tysięcy
    pozwoleń na pracę a szacują że co najmniej drugie tyle pracuje bez
    zezwolenia. W każdym razie dowiedziałem się wtedy że jest to
    najbardziej liczna mniejszość narodowa w moim województwie.

    > Generalnie Wietnamcy zawsze duzo dzwonili. Gdy nie bylo voipow a
    > minuta kosztywala 6,43 zl tez sobie radzili i to calkiem niezle :)
    > Wiec widocznie uznali, ze jak bedzie minuta tania to beda dzwonili
    > "normalnie" i op wiecej zarobi.

    Wystarczyło przejść przez hale w wietnamskimi stoiskami w jakimś
    większym centrum handlowym i praktycznie na każdym komputerze był/jest
    odpalony jakiś komunikator.

    Zdrówko