  • 1. Data: 2011-06-09 13:37:38
    Temat: Orange obniża ceny połączeń
    Od: anluk <a...@i...pl>

    Tak, to nie żart. Orange postanowiło wyjść na przeciw osobom często
    kontaktującym się z Chinami i Wietnamem. Minuta rozmowy w ramach taryfy
    "Tańsze połączenia" wynosi 55 groszy do Chin i 29 groszy do Wietnamu.

    Przy okazji podano cenę połączeń do Niemiec, na Ukrainę i Białoruś.
    Odpowiednio 39, 55, 99 groszy.

  • 2. Data: 2011-06-09 13:40:27
    Temat: Re: Orange obniża ceny połączeń
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > "Tańsze połączenia" wynosi 55 groszy do Chin i 29 groszy do Wietnamu.

    tak ale wsztyko na stacjonarne. Kto jeszcze tego urzywa?

    jk

  • 3. Data: 2011-06-09 15:43:53
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    Użytkownik "anluk" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "Tańsze połączenia" wynosi 55 groszy do Chin i 29 groszy do Wietnamu.
    >
    > Przy okazji podano cenę połączeń do Niemiec, na Ukrainę i Białoruś.

    Do państw sąsiednich drożej niż na daleki wschód, to bardzo
    "rozsądne"...

  • 4. Data: 2011-06-09 15:56:35
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    > tak ale wsztyko na stacjonarne. Kto jeszcze tego urzywa?

    W Chinach i Wietnamie to nie wiem, ale w Polsce wiekszosc uzywa, komorki
    odchodza do lamusa pomalu ...

  • 5. Data: 2011-06-09 16:06:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 17:56:35 +0200, Counter napisał(a):

    > W Chinach i Wietnamie to nie wiem, ale w Polsce wiekszosc uzywa, komorki
    > odchodza do lamusa pomalu ...

    Chyba się nie zorientowałeś, ten ziutek któremu odpisujesz, to Kolina,
    jeden z bardziej znanych trolli polskiego usenetu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 6. Data: 2011-06-09 16:34:18
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > Do państw sąsiednich drożej niż na daleki wschód, to bardzo "rozsądne"...

    słyszłaęs o woice over IP?

    jk

  • 7. Data: 2011-06-09 17:51:38
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    > Chyba się nie zorientowałeś, ten ziutek któremu odpisujesz, to Kolina,
    > jeden z bardziej znanych trolli polskiego usenetu.

    A pies go tracal ...

  • 8. Data: 2011-06-10 11:34:24
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-06-09, o godz. 15:37:38
    anluk <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > kontaktującym się z Chinami i Wietnamem. Minuta rozmowy w ramach
    > taryfy "Tańsze połączenia" wynosi 55 groszy do Chin i 29 groszy do

    Nie wiem jak z Chińczykami ale Wietnamczycy to ZTCP oficjalnie jedna z
    największych grup legalnie pracujących w Polsce. I dużo dzwoniących do
    rodzin w Wietnamie ale głównie za pomocą różnych VoIP-ów. Widocznie
    ukłon w ich stronę. ;-)

    Zdrówko

  • 9. Data: 2011-06-10 19:42:20
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "JWW" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > słyszłaęs o woice over IP?

    A oni słyszeli? Na ch...oinkę mi połączenia do Wietnamu? Chyba
    istotniejsze są połączenia do sąsiadów, w tym do Niemiec, a tu się
    okazują droższę niż do orientu

  • 10. Data: 2011-06-10 21:27:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110610133424.33369d97@babcia-workstation...

    > Nie wiem jak z Chińczykami ale Wietnamczycy to ZTCP oficjalnie jedna z
    > największych grup legalnie pracujących w Polsce. I dużo dzwoniących do

    Tia, legalnie. Na jednym paszporcie pracuje dziesieciu.

    > rodzin w Wietnamie ale głównie za pomocą różnych VoIP-ów. Widocznie
    > ukłon w ich stronę. ;-)

    Generalnie Wietnamcy zawsze duzo dzwonili. Gdy nie bylo voipow a minuta
    kosztywala 6,43 zl tez sobie radzili i to calkiem niezle :)
    Wiec widocznie uznali, ze jak bedzie minuta tania to beda dzwonili
    "normalnie" i op wiecej zarobi.

    Pozdrawiam
    SDD