  • 1. Data: 2013-10-05 17:54:21
    Temat: Orange na karte - d. Pop - jak przedluzyc waznosc
    Od: "Yachs" <A...@w...pl>

    Wkrotce musze odnowic waznosc telefonu w Orange na karte.
    Jak to zrobic najlepiej aby numer byl wazny kolejne 12 mies?
    Na numerze mam 600 pln i nie chce aby to przepadlo.

  • 2. Data: 2013-10-05 18:23:55
    Temat: Re: Orange na karte - d. Pop - jak przedluzyc waznosc
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    http://bit.ly/1bIJjOL

  • 3. Data: 2013-10-05 18:29:29
    Od: "Yachs" <A...@w...pl>

    ok dzieki za info ale mi chodzi o porade co zrobic aby zyskac wiecej.
    Jest cala masa promocji dodatkowych np. kupujac doladowanie via konto
    Inteligo albo przez mpotwor etc.
    I wlasnie o takie doladowania mi chodzi: przedluzenie waznosci konta + cos
    wiecej.

  • 4. Data: 2013-10-06 11:23:50
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Yachs" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Inteligo albo przez mpotwor etc.
    > I wlasnie o takie doladowania mi chodzi: przedluzenie waznosci konta + cos

    ale nie musisz nic doladowywac, wysylasz bezplatnego sms'a i masz waznosc 12
    m-cy

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2013-10-06 21:07:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 6 Oct 2013 11:23:50 +0200, "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Yachs" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

    >ale nie musisz nic doladowywac, wysylasz bezplatnego sms'a i masz waznosc 12
    >m-cy

    Pod warunkiem że numer w sieci jest co najmniej 91 albo 93 dni, jeśli
    nie to pobiera jednorazowo z konta 3pln za włączenie rocznej ważności
    konta.