  • Data: 2010-12-05 00:49:48
    Temat: Re: Orange na kartę
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-04 21:01, JoteR pisze:

    > To zobacz, czy nie można podpiąć do tego istniejącego konta drugiego numeru,
    > żeby się logować tylko raz, a obsługiwać zarówno numer abonamentowy jak i
    > ten na kartę. Niektóre sieci, znacznie młodsze i prymitywniejsze umożliwiają
    > taką transakcję wiązaną, ja na przykład pod jednym kontem mam dwa numery
    > abonamentowe i dwa prepaidowe. Myślę, że tak poważna sieć, jak Orange, z tak
    > długim stażem na rynku, w niczym nie ustępuje innym, młodszym sieciom, a
    > nawet je przewyższa [*]. ;->\

    Wszystko przejrzałam, ale jakoś nie widziałam, albo na to nie zwróciłam
    uwagi. Jest Payback, który można połączyć, bo numer karty ten sam.
    Zaczęłam wpisywać, ale pomyślalam sobie, że po co mam sie bujać z
    jeszcze jednym podawaniem swoich danych osobowych, zresztą ten payback
    to nie jakieś wielkie Hallooo, no i wykasowałam to co wpisalam. Nie
    zależy mi.
    Już jest ok, mam oddzielny, dodatkowy adres e-mail i chyba już bym nie
    chciała łączyć tych dwóch kont jak na dzień dzisiejszy.

    > [*] - (C) by ś.p. Marian Butrym, OSOBNO

    Moja siostra cioteczna nazywa się Butrym (po mężu) :D

    --
    animka