  • 1. Data: 2010-05-06 09:07:03
    Temat: Orange i UMTS
    Od: "gruper" <g...@g...pl>

    Tak patrzę na mapki zasięgu
    http://zasieg-orange.wp.pl/?stamp=1273136065530&tica
    id=1a1da
    i jakoś żaden rejon w kraju nie jest na czerwono przy wyborze UMTS,
    nawet Warszawa.
    W orendżu tego nie ma, czy coś nie tak z moją przeglądarką/ich stroną? A
    może jestem daltonistą??

  • 2. Data: 2010-05-06 09:23:17
    Temat: Re: Orange i UMTS
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-06 11:07, gruper wrote:
> [...]
    > nawet Warszawa.
    > W orendżu tego nie ma, czy coś nie tak z moją przeglądarką/ich stroną? A

    Jestes daltonista.
    To nie ma byc czerwony tylko ciemnopomarańczowy.
    I cala warszawa jest tym kolorem opaćkana.
    Inna sprawa na ile ten zasieg tam jest ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-05-06 10:03:31
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    W dniu 2010-05-06 11:23, darnok pisze:
    id=1a1da

    > Jestes daltonista.
    > To nie ma byc czerwony tylko ciemnopomarańczowy.
    > I cala warszawa jest tym kolorem opaćkana.
    > Inna sprawa na ile ten zasieg tam jest ;-)

    Niestety moje doświadczenia z orange wskazują, że mapa zasięgu to tylko
    obraz ich pragnień. Dlatego noszę ze sobą dwa telefony jeden w orange, a
    drugi w erze.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 4. Data: 2010-05-06 14:12:14
    Od: "r." <n...@n...com>

    W dniu 2010-05-06 12:03, hephalump pisze:

    > Niestety moje doświadczenia z orange wskazują, że mapa zasięgu to tylko
    > obraz ich pragnień. Dlatego noszę ze sobą dwa telefony jeden w orange, a
    > drugi w erze.

    Dokładnie. W Łodzi na osiedlu 80tys. ludzi na 4 stacje tylko 2
    wyposażone są w UMTS. Pozwolenie radiowe maja od 2007r bodajże, ale
    sygnału NIET.
    W ogóle w Łodzi i okolicy orange ma najgorszy zasięg jeśli chodzi o
    UMTS. O lata wyprzedza go Plus i Play, a nawet Era.

    pozdrawiam
    r.